Żabka odpowiada ofertą na to, co lubią jeść rano Polacy

Według badania „Świat Posiłków” zrealizowanego w 2018 r. przez IQS (na zlecenie Żabki), 39% badanych jada na śniadanie kanapki.[1] Kanapka jest także najchętniej kupowanym produktem śniadaniowym. Sięga po nią 3 miliony zbadanych przez Kantar TNS w 2017 r. na zlecenie sieci[2]. Na pierwszy posiłek Polacy jedzą zwykle pieczywo z dodatkami w postaci wędlin, żółtego sera lub nabiału.

Dlatego też, odpowiadając na preferencje konsumentów, jako pierwsza sieć w Polsce, wprowadza gotowe zestawy śniadaniowe, które jednocześnie uwzględniają ulubione produkty Polaków. Wszystkie bazują na wypiekanym na miejscu w sklepie pieczywie zgodnie z hasłem „Dobrze wypieczone na śniadanie”.

Wśród gotowych propozycji znalazły się:

  • dwie bułki pszenne wraz z serem gouda Mlekovita 100 g
  • dwie bułki z dynią oraz serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnica 150 g
  • dwie bułki pszenne i szyneczka z kurczakiem Morliny 50g
  • dwie bułki grahamki z salami pepperoni Bell 60g
  • bagietka w stylu hiszpańskim oraz kiełbasa żywiecka z pieprzem 50g

Sieć Żabka zaprosiła do projektu czołowe polskie marki na rynku, a świeże pieczywo odpiekane jest codziennie. Cena każdego zestawu wynosi 3 zł.

– Polacy od lat najchętniej na śniadanie spożywają kanapki, zwykle te klasyczne – bułki lub chleb z dodatkami. Są one tak popularne w naszym kraju, że wiele osób spożywa je także na drugie śniadanie oraz na lunch i kolację. Proponowane przez nas zestawy to świeże pieczywo oraz dodatek w postaci serka lub wędliny o małej gramaturze – podkreśla Jerzy Roguski Dyrektor Handlowy, w firmie Żabka.

Niezmiernie ważne jest, dla Mlekovity – firmy innowacyjnej  z wieloletnią tradycją, że wspólnie z Żabką, poprzez akcję śniadaniową możemy jeszcze lepiej spełniać oczekiwania konsumentów. W jej ramach proponujemy 2 milionom Polaków odwiedzających placówki Żabki każdego dnia, zdrowy polski nabiał w formie prostego i wygodnego  rozwiązania śniadaniowego – dodaje Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy  Mlekovita.

Czas i wygoda mają znaczenie!

Polacy mocno cenią obecnie swój czas, dlatego – jak wynika z badania Kantar TNS dla Żabki – 34% z nas je śniadanie poza domem. W ciągu tygodnia pierwszy posiłek dnia spożywamy często w pracy, na uczelni czy w drodze do biura, szkoły albo na spotkanie. Osoby, które decydują się na śniadanie poza domem, stawiają przede wszystkim na szybkość zakupu i skonsumowania śniadania oraz wygodę (41% ankietowanych). Śniadanie kupowane są podczas drogi, w godzinach 7.00-9.00.[3]

Dziś coraz częściej żyjemy w biegu, a pierwsze śniadanie spożywamy dopiero w pracy czy szkole. Zestawy śniadaniowe to gotowe rozwiązanie dla zabieganych, a jednocześnie świadomych konsumentów, którzy oczekują produktów najwyższej jakości. Pieczywo jest odpiekane na bieżąco, więc klienci mogą je kupić o każdej porze dnia, a nawet w niedzielę, jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na otwarcie sklepu.  Dzięki temu w dowolnej chwili mogą sobie skomponować pożywną kanapkę ze świeżo wypieczonej, chrupiącej bułki i wartościowych dodatków. To szczególnie wygodne przy porannym pośpiechu, kiedy nie mamy czasu na przyrządzenie posiłku  w domu – przyznaje Karolina Zajezierska, Dyrektor Handlowa, NOWEL Sp. z o.o.

Zmiana stylu życia i wzrost jego tempa wiąże się ze zmianą priorytetów i poświęcaniem czasu często zamiast na przyrządzanie posiłków czy zakupy na codzienne obowiązki, ale także przyjemności i realizację własnych zainteresowań. Jak wskazują badania sieci Żabka, ponad połowa Polaków (52%), mając do wyboru zrobienie zakupów lub przeznaczenie tego czasu na własne przyjemności, decyduje się na to drugie. –Dzisiejsze społeczeństwo żyje bardzo intensywnie, w nieustannym pośpiechu. Pragniemy zatem ułatwiać naszych klientom pewne procesy i decyzje, zapewnić im gotowe rozwiązania, myśląc o ich potrzebach. Pod domem czy w drodze do pracy mogą zakupić prosty w przygotowaniu, smaczny zestaw śniadaniowy w jednym z naszych sklepów, który zlokalizowany jest w pobliskiej okolicy. Szybko, wygodnie, bez kolejek. Dzięki temu oszczędzają cenny czas, który mogą poświęcić na inne aktywności – dodaje Jerzy Roguski. Badania zrealizowane przez Żabkę wskazują, że aż 69%. dorosłych Polaków przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 67% pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.[4] Placówki Żabki spełniają ich oczekiwania, oferując gotowe rozwiązania właśnie w postaci chociażby oferty śniadaniowej. Średnia wizyta w sklepie sieci wynosi z kolei zaledwie 106 sekund.

Bogata oferta śniadaniowa w Żabce

Żabka stale rozbudowuje i urozmaica ofertę śniadaniową – o ciekawe, smaczne i pożywne produkty. W zeszłym roku wprowadziła linię pod marką Tomcio Paluch, która cieszy się bardzo dużą popularnością wśród klientów sieci. W jej ofercie dostępne są zarówno kanapki mięsne jak i wegetariańskie ze zróżnicowanym pieczywem: bagietkami, trójkątami i z tradycyjnymi bułkami.


[1] Badanie „Świat posiłków” zrealizowane przez agencję IQS na zlecenie sieci Żabka w 2018 roku.

[2] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.

[3] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.

[4] Ogólnopolskie badanie zrealizowane, przez firmę Ariadna na zlecenie sieci Żabka w sierpniu 2018 roku, na reprezentatywnej grupie 1067 osób

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny