-Naszym zadaniem jest być blisko klientów i odpowiadać na ich potrzeby. Realizujemy tę misję dzięki korzystnym lokalizacjom m.in. w nowoczesnych biurowcach czy centrach biznesowych, w których Żabki stanowią odpowiedź na potrzeby zarówno lokalnych społeczności jak i pracowników biur, chcących zrobić szybkie zakupy na śniadanie, obiad czy kolację. Dużą popularnością cieszy się także oferta Żabka Café ze świeżo mieloną kawą czy ciepłymi przekąskami jak np. hot dogi. Z satysfakcją patrzymy na rozwój współpracy z deweloperami, którzy dostrzegają zmiany zachodzące w naszych sklepach  – mówi Waldemar Lisiewicz Dyrektor Ekspansji.

Sklepy Żabka pojawią się w nowoczesnych budynkach biurowych Warszawy jak West Station, przy alejach Jerozolimskich czy w kompleksie Empark przy ulicy Wolskiej 5. Sklep w nowym formacie został otwarty  także w prestiżowym biurowcu Spark na terenach dzielnicy Wola przy alei Solidarności, Okopowej i Wolskiej. Dodatkowo po raz pierwszy Żabka otworzyła swoją placówkę w budynku nowoczesnego, prywatnego akademika Student Depot we Wrocławiu przy ulicy Robotniczej 96. Kolejny sklep w prestiżowym akademiku Base Camp zostanie otwarty niebawem w Łodzi przy ul. Rewolucji 1905. 

Nowoczesny format sklepów Żabka odpowiada na potrzeby zabieganych Klientów. Z tego powodu sklepy sieci  można znaleźć już nie tylko w osiedlowych blokach, centrach miast czy w pobliżu węzłów komunikacyjnych. W tym roku Żabka otworzyła swoje placówki m.in. w Hotelu Hampton by Hilton czy warszawskim metrze. Żabka stawia również na rozwój sklepów sezonowych, których w tym roku w nadmorskich kurortach było aż 12.

Poprzedni
Następny