Żabka z ofertą świeżych dań marki Le’Frog
Sieć sklepów Żabka debiutuje z nową marką własną świeżych dań gotowych premium, przygotowywanych przez kucharzy według oryginalnych przepisów. Produkty marki Le’Frog odpowiadają na potrzeby klientów poszukujących lekkich i różnorodnych posiłków najwyższej jakości, przyrządzanych ze świeżych składników. Klienci mają do wyboru dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia. Marka Le’Frog dostępna jest już w 22 sklepach Żabka w Warszawie.
– Żabka kształtuje swoją ofertę w odpowiedzi na aktualne potrzeby klientów. Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów. Nowa marka dań gotowych stanowi ciekawą propozycją dla osób, które dbają o swoje zdrowie i zbilansowaną dietę. Od teraz mogą one wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Nazwa marki w żartobliwy sposób nawiązuje do francuskich tradycji kulinarnych i nazwy sieci Żabka. Dania Le’Frog to świeże produkty, o bardzo krótkim terminie ważności. Od momentu ich przygotowania do znalezienia się na sklepowej półce mija mniej niż 24 godziny, a ich termin ważności to jedynie 48 godzin. Przyrządzane są przez kucharzy zgodnie z obowiązującymi trendami żywieniowymi, z najwyższej jakości nieprzetworzonych składników, bez dodatku oleju palmowego czy sztucznych barwników. Produkty Le’Frog oferowane są w małych, poręcznych porcjach, w ręcznie plombowanych i datowanych opakowaniach, które gwarantują świeżość. Cały proces ich przygotowania – od doboru składników po obróbkę i ułożenie – realizowany jest z zachowaniem najwyższych standardów higieny i bezpieczeństwa.
Produkty Le’Frog są gotowe do spożycia na zimno, bez dodatkowego przyrządzania. Na dobry początek dnia pracy dobrze sięgnąć po pożywne przekąski śniadaniowe, np. jogurt mango z owsianką (w cenie 8,99 zł / szt.). Na lekki lunch idealnie sprawdzą się: placuszki biszkoptowe z melonem, placuszki warzywne, mix sałat z łososiem (wszystkie w cenie 13,99 zł / szt.) oraz sałatki: z kuskusem i kurczakiem, z kaszą gryczaną i dynią, z pęczakiem, kurczakiem i kapustą modrą czy grandine (wszystkie w cenie 9,99 zł / szt.). W ofercie Le’Frog nie brakuje również pysznych deserów – klienci mogą wybrać: kokosowy pudding z tapioki z musem z mango, mus z kaszy jaglanej z truskawkami, panna cottę malinową (wszystkie w cenie 8,99 zł /szt.), a do popicia orzeźwiający indyjski napój mango lassi (w cenie 8,99 zł / szt.). Oferta produktów Le’Frog będzie się zmieniać, dlatego warto szukać nowości na sklepowych półkach.
W lipcu w ramach promocji Happy Hours, codziennie po godz. 19.00, wszystkie produkty Le’Frog będzie można zakupić 30% taniej, tak aby ograniczyć marnowanie jedzenia.
Lista sklepów, w których można kupić produkty Le’Frog, dostępna jest pod adresem: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/lefrog