Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców
Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom. Wśród smart rozwiązań jest m.in. aplikacja Cyberstore, Optiplan, czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepu czy specjalne słuchawki dla personelu. Aby zwiększać wiedzę na temat inteligentnych narzędzi w placówkach sieci, Żabka stworzyła cykl krótkich filmów poświęconych poszczególnym rozwiązaniom.
– Zgodnie z ideą franczyzocentryczności niezwykle ważny jest dla nas nieustanny rozwój działających pod naszym szyldem przedsiębiorców, odpowiadanie na ich oczekiwania i zapewnianie komfortu oraz bezpieczeństwa w prowadzonych przez nich placówkach. Innowacyjność to kluczowy element rozwoju naszej sieci. Łączymy te obszary, dostarczając franczyzobiorcom nowe rozwiązania usprawniające zarządzanie sklepami, a także wspomagające pracę ich personelu. Dzięki nim mogą dostosowywać się do zmian czy wyzwań rynkowych oraz natychmiast reagować na potrzeby klientów – podkreśla Damian Rybak, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców w Żabka Polska.
Stworzony przez sieć mini serial video dotyczący technologii smart w placówkach sieci Żabka dostępny będzie na kanale sieci m.in. na YouTube oraz stronie https://www.zabka.pl/franczyza/opinie-naszych-franczyzobiorcow.
Filmy w lekki i dostępny sposób pokazują istniejące w sieci rozwiązania i wyjaśniają działanie skomplikowanej na pierwszy rzut oka technologii, jak np. aplikacji Cyberstore, stanowiącej zdalne centrum zarządzania sklepem za pomocą smartfona, czy urządzenia Optiplan, dzięki któremu można sprawniej realizować i planować zadania w sklepie. Pozostałe odcinki serii ukazują inteligentne narzędzia, które dostępne są na ten moment w wybranych lokalizacjach. Przykładowo w Żabce Smart działającej przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu badane są obecnie nowe rozwiązania, w tym czujniki zalania wodą, automatyczny pomiar temperatury w sklepie i jej dostosowanie do warunków atmosferycznych, pomiar zużycia energii czy komunikacja za pośrednictwem słuchawek – dzięki nim personel placówki może skoncentrować się jeszcze bardziej na obsłudze klienta, a tym samym konsument może wygodnie i szybko dokonać zakupów. Sieć wybierze najbardziej efektywne rozwiązania i zaadaptuje je w kolejnych placówkach w różnych częściach Polski.