Żabka przyciąga przedsiębiorcze kobiety
8 marca obchodzony jest Światowy Dzień Kobiet. To szczególnie ważne święto dla sieci sklepów Żabka, w niemal 70% prowadzonych przez kobiety. Sieć docenia kompetencje Franczyzobiorczyń, ich rzetelność, sumienność, przedsiębiorczość i wyczucie estetyki oferując im możliwość rozwoju w ramach własnego biznesu i systematycznie inwestując w kompetencje sprzedażowe.
– Jak pokazują badania, co trzecia firma w Polsce zakładana jest przez kobiety. Tendencję obserwujemy także w naszej sieci, gdzie zdecydowana większość Franczyzobiorców to panie. Franczyzobiorczynie prowadzące sklepy Żabka cechuje rzetelność, wielozadaniowość, sumienność i pracowitość. Dlatego tak cenimy sobie współpracę z nimi– podkreśla Michał Klincewicz, Dyrektor Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców w sieci sklepów Żabka.
Franczyzobiorczynie Żabki w prowadzeniu sklepu cenią przede wszystkim możliwość zarządzania własnym czasem oraz podjęcia pracy w handlu bez względu na wykształcenie czy doświadczenie zawodowe. Ważne jest dla nich także codzienne wsparcie partnera ds. sprzedaży –Lubię być sobie szefem. Lubię sama zarządzać swoim czasem.Myślę, że jestem przykładem dla pracowników jak można godzić życie prywatne z życiem zawodowym – mówi Alina Kaźmierczak, Franczyzobiorczyni prowadząca sklep Żabka od 5 lat. – Rutynowa praca na etacie daje poczucie stabilizacji, ale otwieranie czegoś nowego daje motywację i chęć do pracy, a przede wszystkim zadowolenie, że coś się udało, że stworzyliśmy coś nowego – dodaje.
Więcej na temat współpracy z siecią Żabka: https://franczyza.zabka.pl