Uczestnicy tegorocznej edycji kongresu będą dyskutować nad zmianami, które zaszły na rynku w ciągu ostatnich miesięcy w następstwie pandemii koronawirusa i wskazywać najbardziej realne scenariusze dla sektora handlu detalicznego na przyszłość. Swoim doświadczeniem i przemyśleniami podzielą się także przedstawiciele firmy Żabka Polska:

  • 12 października (poniedziałek), godz. 10.45-11.45 – Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska weźmie udział w debacie „New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji”;
  • 12 października (poniedziałek), godz. 12:15-13:00 – Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych Żabka Polska weźmie udział w dyskusji „Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra”;
  • 13 października (wtorek), godz. 11:30-12:30 – Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu Żabka Polska weźmie udział w debacie „Demografia zmienia strategie firm z sektora FMCG”;
  • 13 października (wtorek), godz. 12:45-13:00 – Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska wygłosi prelekcję „Święty gral – wynaleźć produkt, którego pragną i potrzebują konsumenci”.

Retail & FMCG Congress Poland & CEE to spotkanie dedykowane branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie Środkowo­Wschodniej. Od 13 lat gromadzi kluczowe postaci kreujące najważniejsze trendy na rynku FMCG, top managerów z handlu oraz ekspertów, naukowców i analityków. Organizatorem kongresu jest Wydawnictwo Gospodarcze, właściciel portalu internetowego www.wiadomoscihandlowe.pl oraz wydawca magazynu „Wiadomości Handlowe”.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny