Żabka Polska partnerem XIII Kongresu Rynku FMCG
Żabka Polska została partnerem XIII Retail & FMCG Congress Poland & CEE [Innovations, Insights, Inspirations], jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych, które odbywa się w dniach 12-13 października br. w Warszawie. Przedstawiciele firmy – Tomasz Suchański, Anna Grabowska, Adam Manikowski i Joanna Staude-Potocka – zdalnie uczestniczyć będą w organizowanych w trakcie kongresu aktywnościach.
Uczestnicy tegorocznej edycji kongresu będą dyskutować nad zmianami, które zaszły na rynku w ciągu ostatnich miesięcy w następstwie pandemii koronawirusa i wskazywać najbardziej realne scenariusze dla sektora handlu detalicznego na przyszłość. Swoim doświadczeniem i przemyśleniami podzielą się także przedstawiciele firmy Żabka Polska:
- 12 października (poniedziałek), godz. 10.45-11.45 – Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska weźmie udział w debacie „New reality in retail. Biznes w świecie gwałtownych zmian i szybkich decyzji”;
- 12 października (poniedziałek), godz. 12:15-13:00 – Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych Żabka Polska weźmie udział w dyskusji „Retail in a smart city. Miejsce i rola handlu w ekosystemie miasta jutra”;
- 13 października (wtorek), godz. 11:30-12:30 – Joanna Staude-Potocka, Dyrektor Marketingu Żabka Polska weźmie udział w debacie „Demografia zmienia strategie firm z sektora FMCG”;
- 13 października (wtorek), godz. 12:45-13:00 – Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska wygłosi prelekcję „Święty gral – wynaleźć produkt, którego pragną i potrzebują konsumenci”.
Retail & FMCG Congress Poland & CEE to spotkanie dedykowane branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce i Europie ŚrodkowoWschodniej. Od 13 lat gromadzi kluczowe postaci kreujące najważniejsze trendy na rynku FMCG, top managerów z handlu oraz ekspertów, naukowców i analityków. Organizatorem kongresu jest Wydawnictwo Gospodarcze, właściciel portalu internetowego www.wiadomoscihandlowe.pl oraz wydawca magazynu „Wiadomości Handlowe”.