Żabka po raz kolejny z tytułem Retailer of the Year 2021
Żabka została nagrodzona tytułem Retailer of the Year 2021 w kategorii Sklepy małego formatu. Nagroda została wręczona podczas tegorocznej edycji European Circular Retail Congress, 6 kwietnia w Hotelu Hilton Double Tree w Warszawie. Wyróżnienia przyznawane dzięki głosom firm współpracujące z sieciami – ich dostawców, mają dla Żabki szczególne znaczenie – są wyrazem zaufania i uznania za satysfakcjonującą współpracę. Dla nagrodzonej firmy, otrzymanie takiego wyróżnienia jest zawsze ogromnym zaszczytem.
Mały wielki sklep
Żabka kolejny raz została laureatem prestiżowego konkursu „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” – za rok 2021. To kolejna nagroda w kategorii: Sklepy małego formatu dla sieci. Laureatów tegorocznej edycji ogłoszono dn. 6 kwietnia br. w Warszawie. Nagrodę w imieniu Żabki odebrał Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Dostawcy doceniają
Retailer of the Year to wyjątkowe wyróżnienie, ponieważ jest przyznawane przez dostawców, którzy cenią solidne partnerstwo i doceniają rzetelną współpracę. Przyznanie tej nagrody wielokrotnie jednej sieci to najlepsza rekomendacja otrzymana od producentów FMCG.
Żabka to solidny partner
Żabka jest najszybciej rozwijającą się siecią modern convenience w Polsce, mającą obecnie blisko 8200 sklepów w całym kraju. W ubiegłym roku otworzyła 1100 nowych placówek. Rozwój ten nie byłby możliwy, gdyby nie pracownicy, franczyzobiorcy i dostawcy sieci; widzący w Żabce stabilnego, solidnego oraz wiarygodnego partnera, także w trudnych czasach pandemii.
Retailer of the Year
Nagroda „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców” jest jedynym wyróżnieniem na polskim rynku przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. Nagroda wręczana jest w pięciu kategoriach: Nagroda główna – sieć handlowa roku, Sieci multiformatowe, Supermarket, Dyskonty, Sklepy małego formatu, Hurtownicy i dystrybutorzy.
W każdej edycji „Retailer of the Year” jest przyznawana na podstawie badań przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen.