Wspieramy inicjatywy, dzięki którym pracodawcy mogą dzielić się wiedzą i doświadczeniami w zakresie budowania kultury organizacyjnej otwartej na pracowników i ich potrzeby. To szczególnie ważne dzisiaj, kiedy wiele firm musiało diametralnie zmienić funkcjonowanie swoich organizacji, jednocześnie mierząc się z wieloma wyzwaniami związanymi z pandemią. Jako partner konkursu Dream Employer liczymy, że tegoroczny konkurs będzie okazją do pokazania wielu projektów, które pozytywnie wpływają na funkcjonowanie firmy i ich pracowników nawet w tak trudnych czasach jak obecne – mówi Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej Żabka Polska.

Grzegorz Kiszluk, założyciel BRIEF, podkreśla: – Program Dream Employer powstał z inspiracji i potrzeb zgłaszanych przez samych przedsiębiorców. Zarówno firm rodzinnych, rosnących start-upów i dużych firm stojących wobec wyzwań związanych z przyspieszającym zjawiskiem wielopokoleniowości w organizacjach. W ramach programu będziemy m.in. dzielić się wiedzą naszych ekspertów, doświadczeniem pracodawców, którzy z powodzeniem realizują transformację swoich organizacji, doświadczeniem liderów, których postawa inspiruje.

Program Dream Employer ma na celu wspierać organizacje w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników. Konkurs Dream Employer skierowany jest do pracodawców najlepiej rozumiejących zachodzące zmiany na rynku pracy. Jego celem jest wyłonienie firm, które z odwagą wychodzą na spotkanie wszystkich pokoleń, są rynkowym wzorem do naśladowania w kwestii zarządzania i promowania różnorodności; firm, które tworzą angażujące miejsca pracy dla wszystkich pracowników. Konkurs ma na celu promocję i nagradzanie wyróżniających się na rynku pracodawców, wyjątkowych postaw i najlepszych praktyk.

Udział w konkursie może wziąć każdy pracodawca. Do konkursu można się zgłaszać do 31 marca.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny