-Jesteśmy blisko naszych Klientów wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe. Dlatego zdecydowaliśmy się na dwie, bardzo atrakcyjne lokalizacje w Metrze Warszawskim, dzięki którym nasi Klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy  już na stacji.Żabka zmienia się wraz z potrzebami Klientów, którzy w zabieganym, codziennym życiu mają coraz mniej czasu, dlatego chętnie korzystają z naszej bogatej oferty śniadaniowej, przekąsek czy dań gotowych. Dużą popularnością cieszy się kawa na wynos w Żabka Café – mówi Waldemar Lisiewicz, Dyrektor Ekspansji.

Zaspokajane przez sklepy takie  jak Żabka potrzeby, związane z życiem „w biegu” stają się coraz bardziej powszechne. Mieszkańcy Warszawy będą mogli teraz na stacji metra skorzystać z bogatej oferty produktów śniadaniowych, kanapek jednodniowych np. marki Tomcio Paluch, sałatek i przekąsek. Żabka oferuje również bogatą ofertę smoothie, soków jednodniowych czy jogurtów pitnych. Głodni podróżni będą mogli  skorzystać z oferty przekąsek na ciepło w Żabka Café m.in. hot dogów z parówką, kabanosem, chili, z bekonem i serem, pizzy pepperoni na kawałki czy rollitos. Pakiet usług dostępnych w sklepie pozwoli Klientom oszczędzić czas i nadać lub odebrać przesyłkę czy zapłacić drobne rachunki.

Dzięki dynamicznej ekspansji, uwzględniającej już nie tylko lokalizacje w centrach miast, ale również biurowce, galerie handlowe czy nawet w tym roku Hotel Hampton by Hilton, Żabka jest w stanie zaspokoić oczekiwania współczesnych Klientów. Pozwala na to także wyspecjalizowana logistyka, umożliwiająca dostarczanie towarów do miejsc nieosiągalnych dla większości innych sieci handlowych jak np. stacja metra.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny