Żabka Nano była jednym spośród 18 konceptów nominowanych w kategorii Smart Storesw konkursie Innovation Leader 2022, z których 5 zostało wyłonionych przez Jury do ścisłego finału. 13 września br. 300 uczestników kongresu „Retail Innovation Days” po wysłuchaniu prezentacji finałowych projektów, w głosowaniu na żywo wyłoniło zwycięzcę – Żabkę Nano.

Żabka Nano została wybrana przez jury i naszych uczestników ze względu na swoje wielkie osiągnięcia. Prowadząc ponad 50 sklepów autonomicznych w Europie, Żabka Nano jest w tej dziedzinie europejskim liderem i idolem dla innych detalistów w Europie – powiedział Prof. Dr. Stephan Rüschen, kierownik wydziału handlowego Uniwersytetu DWBW w Heilbronn.

Bardzo cieszymy się z kolejnej nagrody dla konceptu Żabka Nano. Jest ona dla nas dowodem na to, że nasz ambitny projekt jest trafną inwestycją, zauważaną i docenianą nie tylko przez klientów, ale także przez branżę i środowisko naukowe. Mam nadzieję, że nie raz jeszcze zaskoczymy rynek kolejnymi innowacyjnymi rozwiązaniami – skomentował Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Kongres „Retail Innovation Days” zorganizowany został przez Duale Hochschule Baden Württemberg w Heilbronn (DHBW Heilbronn), największą uczelnię handlu detalicznego w Niemczech, gdzie ok. 900 studentów studiuje na kierunku handlowym, a samo miasto Heilbronn jest mózgiem i sercem handlu detalicznego w Niemczech.

Żabka Nano – projekt sieci Żabka, którego misją jest upraszczanie zakupów dzięki technologiom, liczy na zmianę na rynku retail i jest obecnie największym operatorem sklepów autonomicznych w Europie, posiadając już 50 punktów i ma ambicje zostać największym operatorem tego typu na świecie. Sklepy zlokalizowane są już m.in. na siłowniach, biurowcach, a niedługo także w akademikach czy szpitalach.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny