Żabka najbardziej innowacyjnym konceptem na rynku FMCG
Sieć Żabka otrzymała nagrodę plebiscytu Market Roku 2018 za NAJBARDZIEJ INNOWACYJNY KONCEPT HANDLOWY. Nagrodę przyznano 10 maja, podczas 11. Kongresu Rynku FMCG Market Roku 2018, spotkania ponad 800 czołowych przedstawicieli handlu spożywczego i drogeryjnego.
-Cieszymy się, że nasz innowacyjny koncept spotkał się z uznaniem kapituły konkursu Market Roku. Nowoczesny format sklepów odpowiada na potrzeby współczesnych Konsumentów, którzy identyfikują Żabkę z najbliższym, dostępnym sklepem w okolicy, w którym mogą zrobić szybkie zakupy, przekąsić coś na ciepło, załatwić najpotrzebniejsze sprawy jak opłacenie rachunków czy odbiór paczki. Nowa wizualizacja sklepów jest wysoko oceniana zarówno przez naszych Klientów jak i naszych dostawców, dzięki czemu możemy się dalej rozwijać i wyznaczać trendy na rynku convenience w Polsce – mówi Sławomir Pietras, Dyrektor Sprzedaży Regionu, który odebrał nagrodę.
W odmienionych sklepach Żabka klienci mogli skorzystać z szerokiej oferty dań gotowych oraz bogatej gamy przekąsek śniadaniowych. Ponadto w wybranych sklepach znajdzie się miejsce, w którym można usiąść, w każdym natomiast znajduje się stoisko Żabka Café ze świeżo zmieloną kawą i ciepłymi przekąskami, można także skorzystać z bezpłatnej sieci Wi-Fi. Żabki oferują także bogaty pakiet usług jak możliwość wypłaty gotówki w systemie Cashback, wysłania kuponu lotto, czy doładowania telefonu.
– Nagroda dla firmy Żabka Polska jest jak najbardziej zasłużona. Jurorzy docenili wizjonerskie odczytywanie, a nawet wyprzedzanie trendów rynkowych oraz opracowanie i konsekwentne wdrażanie nowego konceptu Żabka Galaxy – jeszcze wygodniejszego „małego wielkiego sklepu” – mówi Grzegorz Szafraniec, red. naczelny Wiadomości Handlowych.