Doceniamy zaangażowanie naszych franczyzobiorców i ich pracowników w utrzymywanie jak najwyższych standardów w prowadzonych sklepach. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby naszych klientów i podnosimy jakość świadczonych przez nas usług. Jednocześnie, poprzez szereg inicjatyw dedykowanych współpracującym z nami franczyzobiorcom, motywujemy ich do rozwoju, budujemy konkurencyjność na lokalnych rynkach i wspieramy ich przedsiębiorczość – podkreśla Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

Program ruszył w styczniu br. i od początku cieszył się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców. Finałowa Gala, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, miała miejsce 19 lipca br.

W konkursie wzięło udział ponad 6000 franczyzobiorców sieci, walcząc w swoich Regionach Sprzedaży o tytuły Mistrzów Jakości. Nagrodzonych zostało przeszło 2,4 tysiąca franczyzobiorców, ale miano Mistrza trafiło do 8 najlepszych reprezentantów poszczególnych Regionów. Rywalizacja trwała 6 miesięcy, a o miejscu w rankingu zdecydowały ułamki punktów

„Liga Mistrzów Jakości” to kolejna, ciekawa inicjatywa sieci, w której aktywnie uczestniczyłam. Niezwykle ważne jest dla nas – przedsiębiorców prowadzących swoje sklepy, że z jednej strony sieć nas wspiera w zarządzaniu placówkami, a z drugiej – motywuje do rozwoju oraz podnoszenia standardów i jakości obsługi. To oczywiście nie byłoby możliwe bez zaangażowania i wysiłku ze strony franczyzobiorców oraz naszych pracowników – zaznacza Małgorzata Chrzanowska, franczyzobiorczyni z Bydgoszczy i zwyciężczyni konkursu w swoim regionie.

W konkursowej punktacji brane pod uwagę były wyniki w obszarze utrzymywania standardów w placówkach, wizyt tajemniczego klienta czy realizacji zalecanych szkoleń na dedykowanej platformie e-learningowej. Przez 6 miesięcy trwania programu franczyzobiorcy mogli uczestniczyć w szkoleniach poświęconych takim zagadnieniom jak: finanse sklepu, rozwój sprzedaży czy dbałość o urządzenia i sprzęt sklepowy. W tym czasie regularnie sprawdzany był także poziom utrzymania standardów prowadzonych przez nich placówek. Sieć na bieżąco realizowała Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała Komisja Konkursowa, w której skład weszli przedstawiciele m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców.

Zwycięzcy i zwyciężczynie otrzymali nagrody finansowe. Ich wysokość uzależniona jest od miejsca zajętego przez franczyzobiorcę w Regionalnym Rankingu. Nagroda za pierwsze miejsca wyniosła
15 000 zł, drugie – 13 000 zł, zaś trzecie – 10 000 zł.

Kolejny etap konkursu rozpoczął się na początku lipca i potrwa do końca grudnia br.

Więcej o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Poprzedni
Następny