Mięsne specjały

Klasyką rusztu jest oczywiście kiełbasa. Żabka ma w ofercie m.in. kiełbasę śląską Morliny, kiełbasę morlińską z piersią kurczaka Morliny, kiełbasę śląską extra Tarczyński, kiełbaski wędzone z kurczaka Morliny oraz kiełbaski z pieprzem Morliny. Dostępne są także kaszanka grillowa Olewnik i boczek wędzony Morliny.

Zrób zakupy za 30 zł i odbierz kiełbasę za 5 zł

W dniach od 29 kwietnia do 3 maja br.  klienci, którzy dokonają zakupów o wartości 30 zł, będą mogli odebrać za jedyne 5 zł wybraną kiełbasę grillową. Akcją promocyjną objętych jest siedem kiełbas od uznanych producentów: Goodvalley, Morliny, Olewnik, Tarczyński i Yano. W pojedynczej transakcji można nabyć wyłącznie 1 sztukę produktu promocyjnego. Akcja obowiązuje do wyczerpania zapasów, a jej regulamin dostępny jest na stronie www.zabka.pl/akcje-promocyjna

Bezmięsna alternatywa

Mniej tradycyjnym grillowiczom Żabka proponuje m.in. sery Président – brie: naturalny i z czosnkiem oraz camembert: naturalny i z zielonym pieprzem. Idealnie sprawdzą się nie tylko smażone na grillu, ale także jako składnik sałatek.

Aromatyczne dodatki

Do wzbogacenia smaków potraw z grilla sieć proponuje m.in. pikantny lub łagodny ketchup oraz różne rodzaje sosów od marki Heinz.

Niezbędne akcesoria

Klienci, oprócz produktów, z których można przygotować posiłki, mogą zakupić w sklepach Żabka także niezbędne akcesoria: grill piknikowy jednorazowy, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także składający się z naczyń i sztućców ekologiczny zestaw piknikowy. Grillowanie jeszcze nigdy nie było tak proste i łatwe do przygotowania!

Dzięki patentom Żabki, grillujesz bez spiny

Ofercie grillowej Żabki towarzyszyć będzie kampania marketingowa, której hasło przewodnie to „Grill bez spiny na patencie”. Za jej pomocą Żabka wraz z ambasadorami pokazuje, jak bezstresowo i na luzie przygotować grilla, który mile zaskoczy naszych znajomych i nas samych.

Kampania realizowana jest w TV, radiu, internecie, w sklepach Żabka, kanałach własnych Żabki oraz w aplikacji mobilnej Żappka. Jej elementami są m.in. spot digitalowy, wielka mapa grillowania tworzona wraz z fanami na Facebooku przy wykorzystaniu bota oraz patenty na grilla z Żabką, publikowane w social mediach przez ambasadorów akcji.

Okołoweekendowe niespodzianki

W trakcie kampanii Żabka planuje także kolejne promocje okołoweekendowe dla klientów, o których będzie informować na bieżąco w swoich kanałach komunikacji.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny