Rozwijamy możliwości współpracy z naszą firmą i jesteśmy zainteresowani zakupem lokali handlowych. Stworzyliśmy strukturę i wystandaryzowany proces zakupowy nieruchomości pozwalające nabywać lokale już działające i planowane do otwarcia na rynku pierwotnym i wtórnym. Chcemy intensywnie współpracować z każdym deweloperem w Polsce. Naszym celem jest, by Żabka stała się podmiotem pierwszego wyboru pod kątem budowanych przez deweloperów lokali usługowych. Przynależność do Polskiego Związku Firm Deweloperskich to dla nas możliwość budowania nowych, opartych na zaufaniu relacji z deweloperami oraz aktywnego uczestniczenia w rozwoju rynku – mówi Andrzej Potyra, Head of Żabka Property Fund.

Lokalizacje sklepów są dla Żabki bardzo istotnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej, dlatego każda jest analizowana pod kątem liczby potencjalnych klientów i obrotów. Bezpośrednia współpraca jest korzystna dla obu stron: deweloperowi zależy na bliskości usług zwiększających wygodę przyszłych mieszkańców, a te dostarcza sieć Żabka. Dodatkowo Żabka, współpracując z deweloperem na wczesnym etapie inwestycji, daje możliwość stworzenia projektu, w którym uwzględnione zostaną niezbędne parametry techniczne oraz adaptacyjne, tworząc tym samym lokal szyty na miarę dla danej inwestycji.  Z perspektywy dewelopera zaletą jest również fakt współpracy z wiarygodnym, przewidywalnym i sprawnie działającym partnerem po stronie kupującej, jakim jest Żabka, na bardzo wstępnym etapie budowy oraz możliwość ustalania indywidualnych warunków zakupu.

PZFD w tym roku obchodzi XX-lecie i z dumą możemy powiedzieć, że jesteśmy największą i najważniejszą organizacją zrzeszającą firmy deweloperskie z całego kraju. Niezmiernie cieszy nas fakt, że dzięki nowym firmom członkowskim możemy nieustannie się rozwijać, pokazywać różnorodność naszego środowiska i wymieniać się praktyczną wiedzą branżową, a także pracować nad tym, by docierała ona do szerokiego grona odbiorców. Efektami naszej współpracy w ramach branży są rozmowy z ustawodawcą w zakresie przepisów budowlanych, wdrażanie Kodeksu Dobrych Praktyk, promowanie budownictwa ekologicznego, projekty CSR i wiele innych inicjatyw, które podejmujemy dzięki zaangażowaniu naszych członków – mówi Konrad Płochocki, wiceprezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Polski Związek Firm Deweloperskich to największa opiniotwórcza organizacja branżowa, działająca od 20 lat i zrzeszająca blisko 300 firm deweloperskich z całego kraju. Misją PZFD jest zapewnienie firmom deweloperskim jak najlepszych warunków rozwoju, a także wspieranie i reprezentowanie ich w walce o lepsze prawo. PZFD opiniuje m.in. akty prawne wpływające na działalność deweloperską w Polsce oraz dba o wizerunek całej branży

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny