Przez ostatnie dwa lata Adam Manikowski pełnił funkcję Executive Vice President, Marketing w kanadyjskich strukturach największego globalnego detalisty – firmy Walmart. Wcześniej związany był z firmą Tesco, gdzie najpierw jako Chief Operations Officer wspierał rozwój sieci w Chinach, a następnie objął stanowisko Prezesa i Dyrektora Zarządzającego Tesco Polska. Początki kariery Adama Manikowskiego związane są ze strukturami operacyjnymi Biedronki, gdzie finalnie zajmował stanowisko Chief Marketing Officer.

– Jestem podekscytowany perspektywą współpracy z Żabką. Działając na zagranicznych rynkach, w tym chińskim i kanadyjskim, mogłem obserwować jak zmieniają się globalne trendy w handlu. Dziś mogę stwierdzić, że sklepy typu convenience to z pewnością format o ogromnym potencjale rozwoju, idealnie wpasowujący się w oczekiwania konsumenta przyszłości. A w Polsce to Żabka od wielu lat jest niekwestionowanym liderem tego segmentu  – powiedział Adam Manikowski.

– Cieszę się, że w kontekście swoich globalnych doświadczeń, Adam docenił Żabkę, jako format przyszłości i firmę z dużym potencjałem. To duża satysfakcja dla mnie, że jako CEO Żabki, mogę zapraszać do pracy z nami osoby z doświadczeniem zdobywanym wśród globalnych graczy na największych rynkach świata – dodał Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

Adam Manikowski konsekwentnie rozwija także swoją karierę naukową. W 2017 roku uzyskał tytuł Doctor Of Business Administration w Cranfield School Of Management w Wielkiej Brytanii. Jest również absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz SGH w Warszawie, ukończył także studia MBA w ramach programu University Of Illinois.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny