Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!
Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa. A dzięki nowym recepturom i zasadom wypieku, proponuje jakościowe i w przystępnej cenie produkty w zupełnie nowej odsłonie. Do 7 maja br. klienci mogą zakupić wypiekane na miejscu w sklepie pyszności, korzystając z promocji „2 + 1 gratis”, obowiązującej w godz. 6:00-10:00. Akcji towarzyszy spot promocyjny z udziałem Izabeli Kuny.
Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!
Żabka zdecydowała się na ograniczenie asortymentu w kategorii pieczywo do 12 produktów, które cieszą się największą popularnością. Zmiany te wpisują się w jej misję bycia blisko klientów, dostarczania im potrzebnych i dobrej jakości produktów o każdej porze dnia, uwalniając ich czas. W ten sposób sieć chce też zwiększyć efektywność, przeciwdziałać marnowaniu żywności i zminimalizować straty po stronie franczyzobiorców.
Nowe receptury, nowa świeżość, większe bułki
Sieć zmieniła gramatury wszystkich bułek i bagietek – są one zauważalnie większe, dzięki czemu dłużej zachowają świeżość. To szczególnie ważne dla klientów, którzy oczekują, aby kupione dziś pieczywo, było świeże również następnego dnia o poranku. Zwiększona trwałość i wilgotność produktów to także zasługa dodania maślanki i płatków ziemniaczanych. Oferowane przez Żabkę bułki i bagietki wypiekane są z najwyższej jakości mąki, mają prosty skład i nie zawierają stabilizatorów i emulgatorów.
„2 + 1 gratis” na bułki wypiekane
Przy okazji wprowadzonych w asortymencie zmian, Żabka przygotowała specjalną akcję promocyjną dla wszystkich wielbicieli pieczywa o poranku. „Happy hours” na wszystkie bułki wypiekane na miejscu w sklepach sieci obowiązują wyłącznie w godz. 6:00-10:00 w terminie do 7 maja br. lub do wyczerpania zapasów. W akcji biorą udział następujące bułki: pszenna 85 g, kajzerka premium 95 g, z dynią 100 g, śniadaniowa 100 g, fitness 80 g, kajzerka z ziarnami 95 g, z serem 65 g oraz bagietki: paryska 240 g, czosnkowa 165 g, w stylu hiszpańskim 135 g, a także nowość w asortymencie sieci – ciabatta cebulowa 65 g. Regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne/.
Franczyzobiorcy zaangażowani w rozwój kategorii
Żabka dokonała zmian w kategorii pieczywo nie tylko z myślą o klientach, ale również o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod szyldem sieci. Dzięki uproszczeniu procesów polepszy się jakość oferowanego pieczywa, a zarazem praca franczyzobiorców stanie się łatwiejsza.
Zmienione zostały zasady wypieku – nie rozmraża się już pieczywa, tylko wkłada do pieca wprost z zamrażarki. Wpływa to na poprawę i stabilizację jego jakości, ale przede wszystkim znacząco wydłuża świeżość produktu po odpieku. Udoskonalony został także sposób przechowywania pieczywa w zamrażarkach – wprowadzono nowe, szczelne rozwiązania przechowywania, dzięki którym ujemne temperatury nie wyciągają wilgoci, a po odpieku pieczywo nie robi się suche. Opracowane zostały też rutyny poranne, które pomagają w sprawnym przygotowaniu sklepu do sprzedaży pieczywa. Ponadto, w ramach warsztatów gastronomicznych franczyzobiorcy szkolą się z zarządzania tą kategorią produktową.
Prace projektowe związane z rozwojem kategorii pieczywa trwały od kwietnia do sierpnia 2023 r. i były konsultowane z Radą Franczyzobiorców Żabki. Od września do końca ub.r. nowe rozwiązania były testowane w 1500 sklepach sieci w rejonie Gdańska. Informacje zwrotne od prowadzących je franczyzobiorców miały istotny wpływ na określenie nowego asortymentu pieczywa oraz udoskonalenie zasad pracy z tą kategorią produktową, które zostały wdrożone w placówkach sieci w całej Polsce.
Więcej informacji o pieczywie w Żabce można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/wypiekane-pieczywo/
Spot reklamowy można obejrzeć tutaj.