Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość
25 lat temu w Swarzędzu pod Poznaniem powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów. Wartość sprzedaży realizowanej przez Grupę przekroczy w 2023 roku 20 miliardów złotych.
Grupa Żabka stanowi nowoczesny ekosystem convenience. Obok sieci sklepów, która wkrótce przekroczy 10 000 placówek, w jej skład wchodzą marki działające zarówno w kanałach fizycznych, jak i cyfrowych, które są w czołówce swoich kategorii. Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego, który w 2022 roku dostarczył swoim klientom prawie 20 mln posiłków, Dietly jest największym marketplace cateringów dietetycznych, a Żabka Jush wiodącym graczem w kategorii q-commerce.
Wspieramy przedsiębiorczość
Markę Żabka rozpoznaje dziś 93% konsumentów, a należące do sieci niemal 10 tys. placówek na stałe wpisało się w otaczający nas krajobraz. Aktualnie Żabka to nie tylko sklep, to minicentrum handlowo-usługowe – w tym największa sieć kawiarni, bankomatów, punktów pocztowych czy kolektur Lotto. Żabka rozwija także sektor usług, wspiera polskich dostawców i startupy, jest odpowiedzialnym pracodawcą, inkubatorem nowoczesnych rozwiązań i innowacyjnych produktów.
Sieć wspiera także polską przedsiębiorczość – aktualnie z siecią współpracuje ponad 8 600 franczyzobiorców, dla wielu z nich współpraca ta i możliwość prowadzenia sklepu jest pomostem do prowadzenia własnego biznesu. Wspólnie ze swoimi franczyzobiorcami Żabka zapewnia blisko 60 000 miejsc pracy.
Sprawdź możliwości franczyzy Żabki i otwórz własny sklep!
Rozwój formatów
Żabka od lat spełnia obietnicę bliskości i wygody opracowując kolejne formaty sklepów, tak aby klienci mogli korzystać z jej oferty w różnych sytuacjach życia codziennego. Inwestycja w kolejne formaty zwiększa również perspektywę rozwoju franczyzobiorców oraz wzrost dochodowości ich biznesów.
Z okazji 25-lecia w portfolio Żabki pojawią się aż trzy nowe unikatowe placówki, których otwarcie sieć planuje jeszcze w 2023 roku. Będą to:
– placówka nr 10 000 w Starym Browarze w Poznaniu, w której zastosowano najnowocześniejsze technologie zapewniające wyjątkowe doświadczenia zakupowe klientom, wspomagające pracę franczyzobiorcy i sprzedawców oraz pozwalające ograniczyć wpływ na środowisko naturalne. W sklepie tym znajdzie się m.in. dobrze znane klientom Żabki Nano nowatorskie rozwiązanie – robot Robbie, który będzie serwował kultowe hot dogi;
– Sklep hybrydowy w Warszawie przy ul. Wolskiej 64a, łączący tradycyjną placówkę z autonomiczną Żabką Nano;
– Żabka Drive w podwarszawskim Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d, w której kierowcy – bez wysiadania z auta – będą mogli skorzystać z bogate oferty gastronomicznej.