Kampania Żabki skierowana jest do potencjalnych franczyzobiorców – osób przedsiębiorczych, chcących założyć własny biznes, ale często niemających konkretnego biznesplanu czy niezbędnych funduszy. Sieć przekonuje ich, prezentując konkretne argumenty przemawiające za stabilnością i pewnością franczyzy – by zostać przedsiębiorcą wystarczy 5000 zł wkładu własnego, a Żabka gwarantuje przez pierwszy rok 16000 zł przychodu miesięcznie oraz przygotowany do prowadzenia sklep (umeblowany i zatowarowany). To niewątpliwie atrakcyjna oferta – wyróżniająca się na rynku wśród innych franczyz, a jej potwierdzeniem są sami franczyzobiorcy, którzy z chęcią użyczają swoich wizerunków w kampanii oraz dzielą się własnymi doświadczeniami.

– Naszej sieci zaufało tysiące przedsiębiorców z różnych części Polski – bardzo nas cieszy, że widzą w Żabce stabilną firmę, solidnego partnera w biznesie, który od samego początku proponuje atrakcyjne warunki współpracy. Z pewnością wyróżniamy się pod tym względem na rynku, co chcieliśmy podkreślić w kampanii „To Żabkość”. Pragniemy jeszcze silniej motywować rozwój lokalnej przedsiębiorczości w każdym zakątku naszego kraju, mamy nadzieję, że dzięki kampanii dowiedzą się o możliwości prowadzenia z nami biznesu wszyscy, którzy marzą o takiej ścieżce rozwoju – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Żabka Polska.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja UP. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Spark Foundry Polska, a za wsparcie prowe TOUCH.PR z Poznania. Materiały w nowej odsłonie będą dostępne w kanałach online, na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach zewnętrznych, takich jak bilbordy czy citylight. Więcej informacji o franczyzie z siecią Żabka na stronie www.franczyza.zabka.pl

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny