Jesteśmy firmą z polskimi korzeniami, więc obecność naszego logo w tak popularnej sieci cieszy nas szczególnie. Nowa puszka prezentuje się rewelacyjnie, mamy nadzieję, że świetny design zachęci klientów do sięgnięcia właśnie po Level Up – mówi Tomasz Guzek, senior marketing manager z G2A.

Level Up Classic Energy Drink to limitowana, półlitrowa edycja polskiego napoju energetyzującego. Napój zawiera kofeinę, taurynę i witaminy, które pobudzają organizm, minimalizują poczucie zmęczenia i senność oraz pomagają skoncentrować się na zadaniach w okresie wzmożonego wysiłku psychicznego.

-Level Up to nasz napój energetyczny marki własnej, który istnieje w naszej ofercie już od kilku lat.  W latach poprzednich pojawiał się w różnych wersjach, tym razem wspólnie z G2A stworzyliśmy wersję dedykowaną graczom, by mogli, dokładnie jak wskazuje na to nazwa naszego produktu, wejść na wyższy poziom gry – przekazało Biuro Prasowe  Żabka Polska.

Do sprzedaży trafiła limitowana ilość puszek, dostępnych wyłącznie w sklepach sieci Żabka  do wyczerpania zapasów. Cena  promocyjna do 12.02 – 2,50 zł przy zakupie 2 sztuk/ 1l – 5,00 zł.

O G2A:

G2A specjalizuje się w przemyśle gier wideo i fintech. Firma najbardziej znana jest z G2A Marketplace, największej tego typu platformy dla graczy, z której korzysta 19 milionów użytkowników. Mogą oni kupić produkty cyfrowe i fizyczne od ponad 450 tysięcy sprzedawców z całego świata. Drugim rdzennym produktem ekosystemu G2A jest G2A PAY, szybka i wygodna bramka płatnicza integrująca ponad 200 globalnych i lokalnych metod płatności. G2A zostało założone w 2010 w Polsce, po czym przekształciło się w międzynarodową grupę zatrudniającą kilkuset pracowników. Firma ma główną siedzibę w Holandii i placówki w Hong Kongu, Islandii, Litwie, Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny