Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę przekąsek serwowanych na ciepło w strefie Żabka Café. W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.
To, co wyróżnia cheeseburgera w Żabce, to bezpieczny sposób serwowania. Produkt zapakowany jest w pudełko i owinięty w biały pergamin, w którym wkładany jest do podgrzania. Cały proces przygotowania produktu odbywa się w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, co oznacza, że burger został zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego, łącznie z sosem i wszystkimi dodatkami. Cheeseburger produkowany jest zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
Cheeseburgery najczęściej kupowano w sklepach sieci zlokalizowanych na terenie Warszawy – we wszystkich Żabkach w stolicy w sumie sprzedano blisko 120 tys. sztuk burgerów. Na podium znalazły się także Wrocław i Łódź. Jednak, biorąc pod uwagę liczbę cheeseburgerów sprzedanych przez jedną placówkę, niekwestionowanym zwycięzcą jest Żabka w Iławie przy ul. Zielonej 72. To właśnie tutaj klienci sieci kupili tysiąc cheeseburgerów.
– Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu. Dlatego uznaliśmy, że nie może ich zabraknąć w Żabka Café. Jak pokazują dane – czyli ponad 1 milion sprzedanych cheeseburgerów w miesiąc – pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Klienci docenili nie tylko jakość, ale także bezpieczeństwo zapewnione poprzez specjalnie opracowane przez nas opakowanie,które umożliwia odgrzanie produktu w sklepie w 30 sekund. Warto podkreślić także, że wprowadzenie tego nowego produktu odbyło się w czasie pandemii, kiedy funkcjonowanie na rynku było znacznie trudniejsze – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.
Wyjątkowy smak cheeseburgera z Żabki gwarantują wysokiej jakości: bułka pszenna z nasionami sezamu, burger wołowy, ser edamski, ketchup, ogórki oraz kompozycja przypraw. Wyrazistego charakteru cheeseburgerowi jalapeño dodaje pikantna zielona papryczka jalapeño. Burgery można kupić w cenie 4,99 zł / szt., w wersji na ciepło lub przygotować je w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 30 sekund.