Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka
„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki. W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.
Nowa funkcjonalność Żappka Post pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza prosty, wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu. Wprowadzenie nowej formy odbioru przesyłek to kolejny krok w transformacji cyfrowej sieci oraz zapewnieniu możliwości maksymalnie szybkiego i bezpiecznego korzystania z oferowanych przez nią usług.
By skorzystać z nowej funkcjonalności należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej numer telefonu, który został wykorzystany do rejestracji konta podczas zakupów online. Konieczne jest także wyrażenie zgody na odbiór przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał na podany numer telefonu powiadomienia o wszystkich wysyłanych do sklepów sieci Żabka przesyłkach, wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. Do odbioru przesyłki będzie upoważniał kod kreskowy, który wygeneruje aplikacja. Po jego zeskanowaniu, sprzedawca wyda nam naszą paczkę. Oznacza to, że nie będziemy już musieli podawać sprzedawcy numeru przesyłki ani kodu pin, uprawniającego do jej odbioru, co znacznie przyspieszy cały proces odbioru.
Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ponad 3,5 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje coraz to nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody.
Z roku na rok sieć obserwuje także duże wzrosty liczby obsługiwanych paczek – tylko w ubiegłym roku Żabka obsłużyła ich ponad 12 mln. Sieć robi wszystko, by wyniki te były jeszcze lepsze, dlatego też poszerza funkcjonalności Żappki Post.