Festiwal Kobiet Internetu, w którym wzięła udział Żabka, to spotkanie z udziałem 1000 twórczyń internetowych: blogerek, youtuberek czy instagramerek, które poprzez swoją różnorodną aktywność w sieci, pozytywnie wpływają na odbiorców, inspirując i motywując ich, jak również zachęcając do rozwoju zainteresowań i pasji. Wśród uczestników znaleźli się także mężczyźni, którzy wspólnie z kobietami tworzą kanały społecznościowe czy aktywnie wspierają ich inicjatywy.

W ramach Festiwalu odbyły się panele dyskusyjne, warsztaty i prelekcje poświęcone różnym zagadnieniom z zakresu rozwoju osobistego i biznesu. Wśród prelegentów pojawili się m.in. Dorota Wellman, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Przetakiewicz, Julia Kuczyńska Maffashion, Areta Szpura, Hanna Lis czy Anna Starmach, a także wiele innych znanych i lubianych kobiet kultury, mediów oraz Internetu.

Żabka zainwestowała w tym roku w wiele nowości produktowych marki własnej z myślą o aktywnych zawodowo, dbających o kondycję i zdrowie klientkach. W asortymencie Żabki znalazły się sałatki oraz zdrowe przekąski jak smoothie marki Foodini, mieszanki orzechów Haps czy niezawierające cukru i konserwantów soki marki Wycisk.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny