Kolejne dwa sklepy Żabka przy autostradzie A2 już otwarte!
Sieć Żabka otworzyła kolejne dwa sklepy przy autostradzie A2. Nowe placówki zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, w miejscowościach Rogoziniec i Chociszewo. Wyróżniają je nowoczesne rozwiązania i wyjątkowa aranżacja, które umożliwiają nie tylko szybkie zakupy, ale także zachęcają do relaksu i konsumpcji ciepłych posiłków w komfortowych warunkach na miejscu.
Sieć Żabka otworzyła kolejne dwa sklepy przy autostradzie A2. Nowe placówki zlokalizowane są w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, w miejscowościach Rogoziniec i Chociszewo. Wyróżniają je nowoczesne rozwiązania i wyjątkowa aranżacja, które umożliwiają nie tylko szybkie zakupy, ale także zachęcają do relaksu i konsumpcji ciepłych posiłków w komfortowych warunkach na miejscu.
Powierzchnia każdego ze sklepów wynosi aż 190 m², co zapewnia większą przestrzeń dla klientów i umożliwiło lepsze rozplanowanie stref w sklepie oraz stworzenie bardziej praktycznego zaplecza.
Innowacje gwarantujące wygodę i jakość
W obu sklepach wydzielono strefę gastronomiczną ze stolikami, w której klienci mogą w spokoju spożyć posiłek i odpocząć w trakcie podróży. Strefa, w której znajdują się stoły i krzesła, została oddzielona innymi kolorami i ilustruje nowy koncept dań na bazie frytek. Nowe elementy wizualizacji mają pobudzać apetyty klientów oraz wzmacniać postrzeganie sklepów Żabka również jako punktów gastronomicznych.
W placówkach wprowadzono także szereg rozwiązań, które sprawią, że zakupy i sam pobyt w sklepach będzie jeszcze bardziej komfortowy. Muzyka na sali sprzedaży tworzy przyjemną atmosferę zakupów, a żółty kolor wizualizacji w strefie gastronomicznej dodaje energii i witalności. Nowością są także specjalne samoobsługowe kioski, które umożliwiają szybkie i wygodne zamawianie produktów z oferty gastronomicznej. W centralnej części sklepów znaleźć można także ławkę przeznaczoną dla klientów oczekujących na zamówienia. Z kolei stoliki i kanapy w strefie gastronomicznej pozwalają na wygodne spożywanie posiłków, a dzięki temu, że zostały wyposażone w ładowarki indukcyjne, umożliwiają także korzystanie z urządzeń elektronicznych. Zamówione dania i przekąski można także spożywać na świeżym powietrzu – pozwalają na to umiejscowione zewnętrznie stoliki. W nowych sklepach zadbano także o udogodnienie dla klientów z czworonożnymi przyjaciółmi w postaci misek z wodą dla zwierząt.
Szersza oferta gastronomiczna
Do dyspozycji klientów sklepów na MOP-ach Rogoziniec i Chociszewo jest szeroki asortyment szybkich przekąsek na ciepło, znanych z Żabka Café, w tym również przekąski z oferty PROSTO z PIECA, przygotowywane w piecu gastronomicznym: nuggetsy, chrupboxy (czyli zestawy frytek z dodatkiem mięsnym), zapiekanki, burgery oraz churrosy. Będą oni mogli także spróbować frytek z dodatkami: z dojrzewającym salami, z kebabem pieczonym na ogniu, z salsą meksykańską i jalapeño oraz z kiełbaską pieczoną. Najwyższy standard higieny i bezpieczeństwa zapewnia strefa przygotowania posiłków ze stali nierdzewnej, która została wyposażona w zintegrowane lady chłodnicze i grzewcze.
W placówkach będzie można zamówić również gorącą, świeżo mieloną kawę – z opcją dodania do niej mleka krowiego, a dla osób preferujących alternatywy mleczne – mleka bez laktozy czy napoju owsianego. Miłośników słodkości na zimno ucieszy zaś możliwość zakupu idealnych na letnie dni shake’ów, sprzedawanych w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym.
Pierwsze sklepy na MOP-ach Żabki wybudowane od fundamentów po dach
Sklepy na MOP Rogoziniec i MOP Chociszewo to placówki wybudowane przez sieć Żabka w technologii murowanej – od fundamentów po dach. Nowa konstrukcja zapewnia większą trwałość, lepszą izolacyjność termiczną, co przekłada się na oszczędności w zakresie ogrzewania i chłodzenia lokalu. Dzięki tej technologii możliwe jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, co daje większe możliwości podczas projektowania sklepu. Pozwala to także na efektywniejsze wykorzystanie powierzchni.
Przed placówkami znajdują się duże parkingi na kilkadziesiąt miejsc postojowych oraz ładowarki dla samochodów elektrycznych. W sąsiedztwie placówek dostępne są też miejsca do odpoczynku dla podróżnych oraz plac zabaw dla dzieci, co czyni te miejsca atrakcyjnymi punktami dla różnorodnych grup klientów.
Sklepy na MOP Rogoziniec i MOP Chociszewo są czynne całą dobę.
Żabka na MOP-ach
Pierwsze sklepy Żabka w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach, powstały pod koniec grudnia 2022 r. Zlokalizowane zostały na MOP Gnilec (ostatni punkt postojowy przed niemiecką granicą) oraz MOP Sosna (pierwszy punkt postojowy po wjeździe do Polski z Niemiec) na autostradzie A2. Placówki w tym unikalnym w skali kraju koncepcie, dopasowanym do potrzeb podróżnych, były jubileuszowymi sklepami – nr 9000 i 9001 – sieci Żabka.
Grupa Żabka powstała na początku 2021 roku. Składa się z trzech podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska, Żabka Future i Żabka International, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię i rozwój Grupy, strategię personalną i finansową oraz odpowiadające za synergię procesów w ramach Grupy. Żabka Polska koncentruje się na działalności detalicznej i odpowiada głównie za operacyjne i handlowe aspekty działalności Grupy, w tym zarządzanie i rozwój nowoczesnej sieci placówek stacjonarnych typu modern convenience oraz ogólnopolskiej sieci logistycznej Grupy. Żabka Future odpowiada za przyśpieszenie tworzenia cyfrowego ekosystemu convenience z synergiami pomiędzy jego częściami oraz zapewnienie optymalnej technologii do wielokierunkowego rozwoju Grupy. Z kolei Żabka International odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej Grupy. W skład Grupy Żabka wchodzą także firma Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly.pl, wiodąca platforma e-commerce w tym segmencie. Celem Grupy jest tworzenie i łączenie wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań w obszarze convenience, które ułatwiają klientom codzienne życie. Działania w obszarze odpowiedzialności Grupa rozwija w sposób strategiczny, integrując czynniki środowiskowe, społeczne i z obszaru ładu korporacyjnego (z ang. ESG) ze strategią biznesową. W ramach strategii odpowiedzialności Grupa Żabka podjęła się zobowiązań m.in. w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, wzmacniającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz cyrkularności i dekarbonizacji. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/#raport-ESG
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509