Z naszą ofertą kawową jesteśmy obecni na rynku od wielu lat. Serwujemy kawę i inne gorące napoje w każdym z naszych ponad 9000 sklepów. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę! Klienci chętnie korzystają z przygotowywanych przez nas promocji, takich jak tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament”. Mamy nadzieję, że równie chętnie rozpoczną poranek z aromatyczną kawą za 3 zł. Może ich do tego przekonać także nasz energetyczny i rozbudzający nowy spot promocyjny, do obejrzenia którego bardzo zachęcammówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu Żabka Polska.

Akcja „Porankuj, jak lubisz, a my zrobimy ci pyszną kawę” potrwa 6 tygodni. Rozpoczęła się 18 stycznia br. i zgodnie z hasłem przewodnim obowiązuje rano, w godz. od 6:00 do 10:00. Dzięki ofercie każdy użytkownik Żappki ma możliwość umilenia swojego poranka nie tylko aromatyczną kawą (espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino), ale także dowolnym gorącym napojem (herbata, czekolada) w cenie 3 zł za kubek o pojemności do 200 ml. Promocja obowiązuje także w autonomicznych sklepach Żabka Nano.

Akcji towarzyszy kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich i na portalach internetowych oraz spot reklamowy „Jazda z kawkami”: https://www.youtube.com/watch?v=3qn9Gj-_Vqw.

Pyszna kawa z Żabki

Według badań konsumenckich największą popularnością w Żabce cieszą się kawa latte i kawa z mlekiem. Najlepiej na tle konkurencji oceniany jest jej idealnie mleczny smak i moc. Zdaniem testujących, ten gorący napój z Żabki ma też odpowiednio intensywny zapach i aromat[1].

Kawa z Żabki to 100% arabica, której ziarna pochodzą z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kawa palona jest we Włoszech. Średni stopień palenia wydobywa z niej pełnię smaku i aromatów. Kompozycja oraz odpowiednio dobrany sposób palenia kawy pozwala na uzyskanie esencjonalnego naparu z naturalną, słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Mieszanka zawiera w swoim składzie unikalną kawę z plantacji Bob-o-link. Produkuje ona najlepszej jakości kawę, zachowując jednocześnie zasady zrównoważonego rozwoju w rolnictwie.


[1] „Kawa z mlekiem” raport Hamilton z dn. 15 marca 2022 r., zrealizowany na zlecenie Żabka Polska.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny