HAPS – naturalna energia na raz
Sieć Żabka wzbogaca asortyment swoich sklepów o produkty pod marką własną HAPS. Oferuje klientom 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia „na raz”, z wysoką zawartością odżywczą. Wśród nich znajdują się różne, zaskakujące na rynku mieszanek zarówno słodkich, jak i słonych. HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe).
W ofercie linii produktowej HAPS dostępne są: orzechy mono, mix orzechów, mix owoców, mix orzechów i owoców na słodko i słono. Produkty nie zawierają w swoim składzie oleju palmowego, sztucznych aromatów oraz barwników.
Wszystkie przekąski zapakowane są w wygodne, łatwe do otwarcia opakowania, które bez problemu zmieszczą się w małej torebce czy plecaku. Dzięki temu, można je skonsumować na uczelni, w pracy, ale także w drodze do szkoły czy biura.
Wprowadzenie nowej marki to odpowiedź na dzisiejsze szybkie tempo życia i związane z tym potrzeby konsumentów. Jak wskazują badania sieci Żabka ważnym posiłkiem w codziennym jadłospisie Polaków stała się właśnie przekąska. Ponadto, aż 73% Polaków spożywa ją poza domem, a dzieje się to po śniadaniu, zazwyczaj w godzinach 9.00-12.00. [1]
– W ciągu tygodnia większość z nas spożywa przekąski, często traktując je jako drugie śniadanie. Wprowadzając na rynek nową markę HAPS, pragniemy odpowiedzieć na oczekiwania konsumentów, którzy między głównymi posiłkami chcieliby jeść zdrowiej i różnorodnie. Linia produktów HAPS nie zawiera oleju palmowego, sztucznych aromatów, barwinków oraz wzmacniaczy smaku, to smaczna alternatywa dla słodyczy, która doda każdemu zdrowszej energii– komentuje Biuro Prasowe sieci Żabka.
Przekąski HAPS idealnie nadają się zatem dla osób aktywnych na wielu polach, pracujących umysłowo czy będących w ciągłym ruchu. Stanowią dobre rozwiązanie także dla tych, którzy w ciągu dnia, w związku z intensywnym wysiłkiem i dużą liczbą aktywności odczuwają spadek formy.
HAPS to kolejne produkty pod marką własną Żabki. W zeszłym roku sieć wprowadziła do sklepów linię kanapek Tomcio Paluch, które cieszą się dużą popularnością wśród jej klientów. Żabka rozwija również intensywnie asortyment gotowych dań obiadowym pod marką Szamamm.
[1] Ankieta przeprowadzona na panelu internetowym, na zlecenie firmy Żabka Polska przez Kantar TNS w marcu 2017 roku, na próbie 600 dorosłych Polaków.