Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Sieć Żabka zorganizowała w tym roku loterię i konkurs dla franczyzobiorców „Poleć kandydata i poleć na wakacje” powiązaną z obchodami 25-lecia istnienia. W ten sposób w ramach jubileuszu dodatkowo podziękowała współpracującym z nią przedsiębiorcom za ich zaangażowanie we wspólny rozwój sieci. Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców prowadzących sklepy pod jej szyldem. Zwyciężyło w niej 36 franczyzobiorców, którzy otrzymali bony wakacyjne – łączna pula nagród przekroczyła 300 tys. zł.
Aktualności
Operacja Żabka
Żabka na różne sposoby wspiera franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów. Jednym z nich jest realizowany od kwietnia 2020 r. ogólnopolski projekt „Operacja Żabka”. Prowadzone w jego ramach działania pozwalają przedsiębiorcom m.in. na zwiększenie sprzedaży, a tym samym poprawę wyników finansowych, a także wzrost ich zadowolenia ze współpracy z siecią. Od ubiegłego roku Żabka objęła tą inicjatywą ponad 240 franczyzobiorców.
TOP Franczyzobiorca 2023
Luiza Wereszczak, franczyzobiorczyni sklepu Żabka otrzymała nagrodę 'TOP Franczyzobiorcy 2023′ w kategorii 'Ambasador Marki’. Wyróżnienie zostało przyznane podczas 21. edycji Targów Franczyza w Warszawie decyzją jury, w składzie którego zasiedli przedstawiciele: Polskiej Organizacji Franczyzodawców, Stowarzyszenia Franczyzobiorców i Mikroprzedsiębiorców oraz portalu Franchising.pl i miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING”.
Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość
25 lat temu w Swarzędzu pod Poznaniem powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów. Wartość sprzedaży realizowanej przez Grupę przekroczy w 2023 roku 20 miliardów złotych.
Franczyzobiorcy z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka uzyskało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości, którą sieć wspólnie z Wydziałem Zarządzania Politechniki Warszawskiej oraz ekspertami z rynku franczyzy zainaugurowała w marcu 2023 r. Dzięki projektowi franczyzobiorcy poszerzyli swoją wiedzę nt. zagadnień związanych z przedsiębiorczością, prowadzeniem własnego biznesu i sklepu pod szyldem Żabki – w tym z zakresu finansów, organizacji i zarządzania placówką oraz kadr. W związku z niezwykle pozytywnym odbiorem Akademii Przedsiębiorczości stanie się ona ważną częścią cyklu szkoleń dedykowanych franczyzobiorcom. Uroczystość wręczenia certyfikatów odbyła się 22 września br. na Politechnice Warszawskiej.
Ubezpieczenie zwiększające bezpieczeństwo finansowe
„Polisa na biznes”, istniejąca od 2021 r., to unikatowe rozwiązanie – grupowe ubezpieczenie franczyzobiorców Żabki, które zapewnia stabilność ekonomiczną w momencie zakończenia współpracy z siecią z ujemnym saldem. Polisą objęci są wszyscy franczyzobiorcy, niezależne od stażu czy sytuacji finansowej.
O franczyzie Żabki w podcaście TOK FM/ Radia ZET
Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka i dyrektor zarządzający Żabka Polska przybliżył szczegóły współpracy franczyzowej sieci z przedsiębiorcami w specjalnym podcaście Radia ZET/TOK FM/ zrealizowanym podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu.