Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Sieć Żabka zorganizowała w tym roku loterię i konkurs dla franczyzobiorców „Poleć kandydata i poleć na wakacje” powiązaną z obchodami 25-lecia istnienia. W ten sposób w ramach jubileuszu dodatkowo podziękowała współpracującym z nią przedsiębiorcom za ich zaangażowanie we wspólny rozwój sieci. Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców prowadzących sklepy pod jej szyldem. Zwyciężyło w niej 36 franczyzobiorców, którzy otrzymali bony wakacyjne – łączna pula nagród przekroczyła 300 tys. zł.
Aktualności
Żabka szkoli poznańskich studentów
Już w środę 11 stycznia br. na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Al. Niepodległości 10) odbędzie się Dzień z Żabką.
Otworzyła sklep dzięki pracy licencjackiej
– Biznesem z siecią zainteresowałam się podczas pisania pracy licencjackiej. Jej przedmiotem była franczyza. Zaczęłam zgłębiać temat, coraz więcej dowiadywałam się na temat tego modelu biznesowego i rodzajów współpracy z sieciami franczyzowymi, w tym Żabką, aż w końcu zdecydowałam się sama otworzyć własną placówkę. Nie bez znaczenia był fakt, że studiowałam zarządzanie, jak również to, że w przeszłości przez krótki czas pracowałam w roli sprzedawczyni w jednym ze sklepów Żabki – podkreśla franczyzobiorczyni.
Już 8000 franczyzobiorców prowadzi swoje sklepy pod szyldem Żabki
8000. franczyzobiorczynią Żabki jest Izabela Wilgos, która poprowadzi swój sklep w Dobieszowicach na Śląsku. Jak podkreśla – Będzie to pierwsza placówka sieci w tej niewielkiej miejscowości, która odpowie idealnie na potrzeby lokalnej społeczności. Izabela Wilgos, przez wiele lat związana była z branżą bankową i ubezpieczeniową, pełniąc także stanowiska kierownicze – w pewnym momencie zaczęła odczuwać wypalenie zawodowe. Jak wspomina franczyzobiorczyni: – W lipcu 2022 r. mój mąż się przebranżowił i otworzył sklep Żabka. Na tyle, na ile mogłam, starałam się mu pomóc w jego przygotowaniu do otwarcia. Potem przyglądałam się z bliska temu, jak go prowadzi. Moja decyzja o pójściu w ślady małżonka była wynikiem jego inspiracji, zapowiedzi wsparcia, a także naszej głębszej analizy tego biznesu. Żabka to znany w całej Polsce brand, do którego zawsze chętnie przyjdą klienci. Duże znaczenie ma także szerokie wsparcie oferowane przez sieć, w tym niski wkład własny i organizacja przez nią sklepu, w tym jego wyposażania i zatowarowania.
Żabka członkiem Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego
Dołączając do Partnerstwa, Żabka, jako doświadczona, działająca od ponad 20 lat firma, lider rynku modern covenience, chce inspirować, dzielić się wiedzą i kompetencjami, a także wymieniać się doświadczeniami oraz dobrymi praktykami. Dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu i formatowi franczyzy, Żabka od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Firma realizuje też szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci czy współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów.
Żabka rozwija smart rozwiązania
Żabka rozwija cykl informacyjno-wizerunkowych materiałów video poświęconych inteligentnym rozwiązaniom dedykowanym franczyzobiorcom. Dzięki nim mogą oni uzupełnić swoją wiedzę i kompetencje, sprawniej zarządzać sklepami, a także rozwijać własne lokalne biznesy. Ulepszona Platforma Rozwojowa, Planogram Generator i Chatbot Franek – to tylko niektóre z dostępnych dla nich narzędzi.
Żabka rozwija smart rozwiązania dla franczyzobiorców
Żabka dostarcza franczyzobiorcom prowadzącym sklepy pod jej szyldem szereg nowoczesnych narzędzi, które wspierają zarządzanie przez nich placówkami oraz ułatwiają codzienne obowiązki ich pracownikom. Wśród smart rozwiązań jest m.in. aplikacja Cyberstore, Optiplan, czujniki ruchu wewnątrz i na zewnątrz sklepu czy specjalne słuchawki dla personelu. Aby zwiększać wiedzę na temat inteligentnych narzędzi w placówkach sieci, Żabka stworzyła cykl krótkich filmów poświęconych poszczególnym rozwiązaniom.