Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Sieć Żabka zorganizowała w tym roku loterię i konkurs dla franczyzobiorców „Poleć kandydata i poleć na wakacje” powiązaną z obchodami 25-lecia istnienia. W ten sposób w ramach jubileuszu dodatkowo podziękowała współpracującym z nią przedsiębiorcom za ich zaangażowanie we wspólny rozwój sieci. Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców prowadzących sklepy pod jej szyldem. Zwyciężyło w niej 36 franczyzobiorców, którzy otrzymali bony wakacyjne – łączna pula nagród przekroczyła 300 tys. zł.
Aktualności
Żabka Polska Partnerem Strategicznym 23. edycji Targów Franczyzy w Warszawie
Sieć Żabka zorganizowała w tym roku loterię i konkurs dla franczyzobiorców „Poleć kandydata i poleć na wakacje” powiązaną z obchodami 25-lecia istnienia. W ten sposób w ramach jubileuszu dodatkowo podziękowała współpracującym z nią przedsiębiorcom za ich zaangażowanie we wspólny rozwój sieci. Loteria cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród franczyzobiorców prowadzących sklepy pod jej szyldem. Zwyciężyło w niej 36 franczyzobiorców, którzy otrzymali bony wakacyjne – łączna pula nagród przekroczyła 300 tys. zł.
Zapraszamy na bezpłatny webinar 5 kroków do otwarcia własnej Żabki
22 października 2024 r. o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar online pt. „5 kroków do otwarcia własnej Żabki”. Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci. Podczas webinaru przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces rozpoczęcia współpracy z siecią Żabka – od pierwszego kontaktu, aż po otwarcie własnego sklepu. Usłyszysz o specjalnych korzyściach przygotowanych dla nowych franczyzobiorców i dowiesz się, jak zostać częścią tej znanej marki, nawet jeśli nie posiadasz polskiego obywatelstwa.
Franczyzobiorcy Żabki wspierają lokalne społeczności w ramach programu „Dobre Życie”
Sieć sklepów Żabka jest zawsze blisko lokalnych społeczności, czując się ich częścią, a jej franczyzobiorcy chcą mieć realny wpływ na poprawę jakości życia w swoim najbliższym otoczeniu. Dlatego Grupa Żabka utworzyła specjalny program grantowy „Dobre Życie”, skierowany do przedsiębiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci, którzy mają pomysł na aktywności prospołeczne i chcą wdrożyć je w życie. Gra miejska, warsztaty malarstwa abstrakcyjnego, zajęcia z jogi na plaży czy warsztaty teatralne to tylko niektóre inicjatywy franczyzobiorców, które zostaną zrealizowane jeszcze tej jesieni.
Żabka partnerem spotkania „Biznes w Mieście”
18 lipca br. przedstawiciele Żabki wzięli udział w spotkaniu networkingowym „Biznes w Mieście” – wydarzeniu organizowanym przez Polsko-Ukraińską Izbę Gospodarczą w partnerstwie z Diia.pl, Business Warsaw oraz Urzędem Miasta st. Warszawy.
Program edukacyjny dla franczyzobiorców Żabki!
Franczyzobiorcy współpracujący z siecią Żabka przez cały okres współpracy wspierani są w rozwoju i doskonaleniu swoich umiejętności. Dzięki bezpłatnym szkoleniom z zakresu HR, sprzedaży czy finansów, które odbywają jeszcze na etapie rekrutacji zdobywają solidną wiedzę na temat zarządzania własnym sklepem.
Ponad 300 cudzoziemców prowadzi swoje sklepy Żabka
Obcokrajowcy, których charakteryzuje przedsiębiorcza postawa, nie tylko wykonują nad Wisłą różne zajęcia w branżach z niedoborem personelu, ale również prowadzą własne biznesy. Tworzą miejsca pracy, płacą podatki, angażują się w życie lokalnych społeczności – mając tym samym wkład w rozwój polskiej gospodarki. Przykładem zaangażowanych przedsiębiorców jest przeszło 300 franczyzobiorców sklepów Żabka o innych niż polskie korzeniach. Dzięki skali sieci ten udział w polskiej przedsiębiorczości jest tym większy!