Danie gotowe marki Szamamm Najlepszym Produktem 2021 roku
Produkty marki własnej Szamamm z oferty Żabki od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów. Potwierdzają to wyniki 10. edycji badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów”. Tagliatelle z kurczakiem w sosie szpinakowym marki Szamamm zdobyły Złoty Medal w kategorii „Dania gotowe i garmażeryjne marki własnej sieci handlowych”. Podniebienia klientów podbił także dostępne w ofercie Żabka Café Wołowiner, nagrodzony Srebrnym Medalem w tej samej kategorii.
Nagrodzone Złotym Medalem Tagliatelle to pożywny gotowany makaron z sosem szpinakowym, pieczonymi kawałkami z piersi kurczaka, fasolką zieloną gotowaną na parze, pieczoną papryką oraz suszoną natką pietruszki. Z kolei Wołowiner to jeden z czterech kultowych burgerów dostępnych w asortymencie sieci Żabka. Swój unikalny smak zawdzięcza soczystemu burgerowi w 100% z mięsa wołowego, kremowemu serowi Cheddar oraz ostrym dodatkom. Wołowinera można kupić w wersji na ciepło w Żabka Café lub przygotować go w domu. W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 45 sekund. Oba nagrodzone produkty specjalnie dla Żabki produkuje Hilton Foods.
Pod marką własną Szamamm Żabka oferuje gotowe dania obiadowe z wysokiej jakości składników bez dodatku konserwantów, m.in. zupy, pierogi, naleśniki, kotlety, makarony czy skrzydełka panierowane. Dania Szamamm oferowane są w optymalnych porcjach na raz. można je podgrzać bez obaw w mikrofalówce i zjadać wprost z opakowania.
Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów, systematycznie rozszerzając asortyment dań gotowych i ciepłych, szybkich przekąsek. W najbliższym czasie klienci mogą się spodziewać jeszcze szerszego wyboru artykułów z tej kategorii.
Celem badania „Najlepszy Produkt – Wybór konsumentów” jest wyłonienie na podstawie opinii konsumentów najlepszych produktów FMCG, trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku. Tegoroczna edycja wskazała bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2019 do 30 września 2020 roku. Badanie na zlecenie organizatora, którym jest Wydawnictwo Gospodarcze, przeprowadził w okresie od września 2020 do lutego 2021 roku renomowany ośrodek badawczy Instytut GfK Polonia.