Zależało nam, aby nowe narzędzie dla klientów było atrakcyjne i otwierało możliwość wykorzystania najnowszych technologii. Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów. Wierzymy, że spodoba im się nasza propozycjamówi Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju  w firmie Żabka.

Aplikacja została udostępniona dla wszystkich zainteresowanych klientów. Na tym etapie wdrożenia użytkownicy mają możliwość włączenia się do programu nagród i korzyści, ponieważ zakupy z aplikacją są premiowane punktami lojalnościowymi tzw. żappsami, które wymieniać można na nagrody. Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami. Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Żappka pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Interfejs aplikacji stworzyła firma Ueno która specjalizuje się w intuicyjnych i przyjaznych rozwiązaniach dla masowych użytkowników. Żabka ma w planach dalszy rozwój aplikacji, wzbogacając ją o kolejne funkcje, które wykorzystując nowe technologie, wpłyną na zrewolucjonizowanie dotychczasowej formy zakupów.

Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług.” Aplikacja dostępna: Google Play dla systemu Android (android.zappka.pl) lub z App Store (ios.zappka.pl) dla systemu iOS.

Pobierz notkę prasową
Poprzedni
Następny