Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
„Złap zestaw śniadaniowy” w Żabce!
Żabka rozwija na polskim rynku ofertę zestawów śniadaniowych. Odpowiada w ten sposób na potrzeby Polaków w zakresie tego ważnego posiłku. Dla zabieganych, czy niemających pomysłu na śniadanie, czeka pięć gotowych zestawów opartych na świeżym pieczywie, po które można sięgnąć codziennie rano w drodze do pracy czy domu.
Smaczny obiad do 6,50 zł marki Szamamm
W sklepach Żabka pojawiły się właśnie kolejne dania gotowe pod marką własną – Szamamm, które wzbogacają ofertę obiadową sieci. Tym razem klienci mogą spróbować dwóch dań obiadowych: polędwiczek z kurczaka w chrupiącej panierce (200g w cenie 6,49 zł) oraz panierowanych skrzydełek z kurczaka (250 g w cenie 5,99zł). Oba dania obiadowe nie zawierają substancji konserwujących i sprzedawane są w opakowaniach, które można podgrzewać w mikrofali.
Szamamm po azjatycku
Sieć sklepów Żabka wzbogaciła swoją ofertę o dania gotowe pod marką własną Szamamm, które dzięki wyjątkowej kompozycji składników i przypraw zaspokoją głód nawet najbardziej wytrawnego smakosza. Klienci sieci mają do wyboru dania, popularnej w Polsce kuchni azjatyckiej, w wielu wariantach: z kurczakiem lub wieprzowiną oraz makaronem lub ryżem.
Wyjątkowy donut od Żabki na Walentynki
Z okazji nadchodzących Walentynek, sieć Żabka przygotowała dla klientów nowy rodzaj donuta, którym można osłodzić dzień sobie i swojej drugiej połówce. Wypiek, o truskawkowym nadzieniu, udekorowany jest różową polewą i posypany serduszkami. Dostępny jest we wszystkich sklepach Żabka posiadających strefę Żabka Café od 6 do 14 lutego 2019.
Żabka wspiera technologicznie franczyzobiorców w prowadzeniu sklepów
Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe. Aplikacja ma być mobilnym centrum dowodzenia sklepem, dzięki któremu będzie możliwe docelowo kontrolowanie niemal wszystkich procesów i urządzeń.
G2A na puszce limitowanej edycji napoju Level Up tylko w Żabce
W sklepach sieci Żabka właśnie pojawiła się limitowana edycja napoju energetyzującego Level Up o większej pojemności 0,5l oraz nowym designie. Produkt to efekt współpracy sieci Żabka z platformą G2A.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.