Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Sieć otworzyła nową placówkę na Dworcu Poznań Główny
Żabka otworzyła nowy sklep w hali biletowej dworca PKP Poznań Główny. Od teraz podróżni zdążą kupić przekąskę szybko i bez stania w kolejce. W nowym punkcie Żabka ma zaledwie 9m2, a asortyment został w pełni dostosowany do potrzeb klientów w tej lokalizacji.
Żabka otwiera sklep pod Skocznią im. Adama Małysza w Wiśle
Sieć Żabka uruchomiła pierwszy sklep pawilonowy pod skocznią narciarską im. Adama Małysza w Wiśle Malince. Placówka o powierzchni 68m2, z dopasowanym do tej lokalizacji asortymentem produktowym, pozwoli na szybkie i wygodne zakupy turystom, narciarzom i kibicom skoków narciarskich czy zawodów biegowych, zarówno w sezonie letnim jak i zimowym.
Żabka Polska srebrnym partnerem Gali „Najbardziej wiarygodni w polskiej gospodarce”
Żabka Polska, jako srebrny partner, pojawiła się podczas drugiej edycji Gali organizowanej przez ISBnews, na której przyznane zostały wyróżnienia „Najbardziej Wiarygodni w Polskiej Gospodarce”. Wydarzenie z udziałem przedstawicieli świata biznesu, mediów i polityki odbyło się 6 lutego br. w Pałacu Kultury i Nauki.
Poczta Polska i Żabka testują największą elektryczną ciężarówkę
Poczta Polska oraz sieć sklepów Żabka jako pierwsze w Europie przetestują Framo e-truck. Firmy chcą zweryfikować, jak sprawdza się on w logistyce kurierskiej oraz w ramach sieci handlowej. Auto, zasilane wyłącznie prądem elektrycznym, produkowane jest na bazie MAN TGM przez niemieckiego producenta Framo Gmbh.
Studenci po raz kolejny wymyślili produkty dla Żabki!
Żabka wciąż zaskakuje nowościami na sklepowych półkach. Po raz kolejny, dzięki projektowi „Kreatorzy produktu”, to studenci zostali twórcami nowego asortymentu w kategorii Quick Meal Solutions (gotowe przekąski i posiłki). Zwycięskie koncepcje być może pojawią się w sprzedaży w ponad 6000 sklepach sieci Żabka. Trzyosobowe zespoły w trakcie trwania projektu, w ramach warsztatów organizowanych przez sieć Żabka oraz Spółkę Celową Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, rozwijały swoje pomysły i pozyskiwały praktyczną wiedzę towaroznawczą i marketingową. Autorzy najlepszych koncepcji na alternatywę dla hot-doga, poza nagrodami przewidzianymi w konkursie, otrzymają także pieniężne wynagrodzenie za prawa autorskie do swoich projektów.
Żabka wyeliminowała olej palmowy ze składu produktów marek własnych
Żabka Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie, podejmuje szereg działań na rzecz ochrony planety. Zalicza się do nich eliminacja oleju palmowego ze składów produktów marek własnych oraz zwiększanie świadomości i wiedzy konsumentów na temat jego wpływu na środowisko. W związku z przypadającym 1 lutego Dniem Bez Oleju Palmowego, sieć należąca do Polskiej Koalicji ds. Zrównoważonego Oleju Palmowego przypomina o znaczeniu redukcji jego użycia w produkcji i o zrównoważonych źródłach jego pozyskiwania.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.