Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Żabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi
28 marca o godzinie 20:30 miliony ludzi, tysiące miast i instytucji na całym świecie zgaszą światło podczas symbolicznej Godziny dla Ziemi. Żabka Polska kolejny rok z rzędu bierze udział w akcji WWF, tym razem gasząc na 60 minut oświetlenie zewnętrzne wszystkich ponad 6000 sklepów sieci w całej Polsce oraz neony na budynku firmy w Poznaniu. Firma mimo olbrzymiego zaangażowania w działania na rzecz walki z koronowirusem oraz wdrożenia zaleceń GIS-u do placówek podkreśla jak ważne są działania na rzecz ekologii. W trakcie Godziny dla Ziemi sklepy będą funkcjonowały normalnie.
Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek
Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Zarząd spółki Żabka Polska podjął decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Sieć dołącza w ten sposób do Koalicji firm, dzięki którym polskie szpitale i placówki medyczne mogą bezpłatnie zlecić testy na obecność koronawirusa.
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa
Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.
Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem
Zarząd firmy Żabka Polska podjął decyzję o przekazaniu 4,5 mln złotych na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym. Firma zwróciła się w oficjalnym liście do Premiera w tej sprawie i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Polakom.
Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem
Dziękujemy naszym franczyzobiorcom, pracownikom sklepów i centrów logistycznych za ich pracę w obecnych, pełnych wyzwań warunkach. Niezależnie od zmian, które wdrażamy dla zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników to dzięki Waszemu zaangażowaniu Polacy mają niezakłóconą możliwość dokonywania codziennych zakupów.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.