Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka umacnia swoją obecność w Poznaniu
Firma Żabka Polska, jeden z największych pracodawców w Wielkopolsce, zakończyła proces wprowadzenia się do nowoczesnego biurowca w kompleksie Nowy Rynek. Centrala spółki jest zlokalizowana w centrum Poznania, z którego firma się wywodzi i dynamicznie wpływa na rozwój handlu w całym kraju. Nowy biurowiec o powierzchni 9000 m2 zapewni lepsze warunki i jakość pracy, a także możliwość dalszego rozwoju dla ponad 800 pracowników.
Żabka wraz z klientami przekaże ponad 3,7 miliona złotych na 28. finał WOŚP
Na rzecz tegorocznej zbiorki WOŚP Żabka przekaże ponad 3 765 353 złotych. Ta rekordowa kwota to efekt zaangażowania w finał najliczniejszego w Polsce sztabu, tworzonego przez franczyzobiorców i pracowników Żabki oraz sklepów. Datki klientów wkładane do puszek w Żabkach uzupełniła kwota ponad 2,5 miliona od użytkowników aplikacji Żappka. Pochodzi ona z symbolicznej zamiany niewykorzystanych żappsów – punktów w aplikacji i jest równa liczbie użytkowników aplikacji w dniu finału WOŚP.
Aplikacja mobilna żappka na największych targach technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku
13 stycznia 2020 roku Żabka – największa sieć convenience w Europie – wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, zaprezentowała aplikację dla klientów żappka, podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku. Żappka była pokazywana w ramach organizowanego przez Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event i był to jedyny polski akcent wśród wąskiego grona prezentowanych projektów z całego świata. Aplikacja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny m.in. nowoczesnych technologii, innowacji oraz customer experience.
Żabka po raz kolejny gra z WOŚP. Tradycyjną zbiórkę w sklepach uzupełni kwota przekazana w imieniu użytkowników aplikacji żappka.
Od 6 do 12 stycznia br. w ponad 6 tys. sklepach sieci Żabka trwa zbiórka na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku Żabka zdecydowała się także przekazać Fundacji dodatkową kwotę w uznaniu zaangażowania klientów korzystających z aplikacji Żappka. Będzie to efekt symbolicznej zamiany żappsów (punktów w aplikacji), których klienci nie zdążyli wykorzystać w trakcie regulaminowego okresu ważności na środki przekazane Orkiestrze.
Żabka realizuje zapowiedzi – kończy rok otwarciem 6000 sklepu
18 grudnia przy ul. Prymasa Tysiąclecia w Warszawie został otwarty sześciotysięczny sklep Żabka. Placówka zlokalizowana jest w jednym z najwyższych i najbardziej spektakularnych warszawskich obiektów Bliska Wola Tower. W budynku znajduje się tysiąc apartamentów biurowych i hotelowych, ponad 300 lokali biurowych i 30 lokali usługowych. Sklep ma 85 mkw. sali sprzedaży i oferuje klientom szereg szybkich przekąsek, dań gotowych oraz produktów spożywczych dedykowanych lokalnym mieszkańcom. To już 600. sklep sieci w Warszawie.
Najmniejsza Żabka w Bałtyku
Żabka Polska otworzyła najmniejszy sklep w Polsce. To efekt elastyczności sieci w dostosowaniu formatu sklepu do lokalizacji o wysokim natężeniu ruchu oraz dodatkowych wymaganiach związanych z designem architektury budynku. Placówka o powierzchni blisko 16 m2, zlokalizowana jest w tętniącym życiem poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z największych rond w Poznaniu. Żabka specjalnie do tej lokalizacji dostosowała asortyment oraz wizualizację zewnętrzną, by pracownicy biur, przechodnie, ale i turyści, mogli codziennie w drodze do pracy czy domu kupić bułkę na śniadanie, przekąsić hot doga czy napić się kawy.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.