Biuro Prasowe

Żabka zachęca w aplikacji mobilnej do wsparcia szpitali zakaźnych Żabka zachęca w aplikacji mobilnej do wsparcia szpitali zakaźnych

Żabka zachęca w aplikacji mobilnej do wsparcia szpitali zakaźnych

Żabka za pośrednictwem swojej aplikacji mobilnej żappka zachęca klientów do przekazywania zebranych punktów na wsparcie regionalnych szpitali zakaźnych. Punkty czyli tzw. żappsy można wymienić na pięć cegiełek w przedziale od 50 do 4000 żappsów, które po podwojeniu oznaczają pomoc w przedziale od 1 do 100 złotych. Żappsy na wsparcie szpitali można przekazywać do końca kwietnia br. To kolejna inicjatywa sieci, która poprzez swoje działania intensywnie włącza się w walkę z koronawirusem.

Czytaj więcejŻabka zachęca w aplikacji mobilnej do wsparcia szpitali zakaźnych
Małe sklep – Wielcy ludzie Małe sklep – Wielcy ludzie

Małe sklep – Wielcy ludzie

To dzięki NIM – naszym franczyzobiorcom i pracownikom sklepów każdego dnia w Żabce możecie codziennie, blisko zrobić zakupy.

Czytaj więcejMałe sklep – Wielcy ludzie
Żabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi Żabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi

Żabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi

28 marca o godzinie 20:30 miliony ludzi, tysiące miast i instytucji na całym świecie zgaszą światło podczas symbolicznej Godziny dla Ziemi. Żabka Polska kolejny rok z rzędu bierze udział w akcji WWF, tym razem gasząc na 60 minut oświetlenie zewnętrzne wszystkich ponad 6000 sklepów sieci w całej Polsce oraz neony na budynku firmy w Poznaniu. Firma mimo olbrzymiego zaangażowania w działania na rzecz walki z koronowirusem oraz wdrożenia zaleceń GIS-u do placówek podkreśla jak ważne są działania na rzecz ekologii. W trakcie Godziny dla Ziemi sklepy będą funkcjonowały normalnie.

Czytaj więcejŻabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi
Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek

Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek

Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.

Czytaj więcejŻabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics

Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics

Zarząd spółki Żabka Polska podjął decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Sieć dołącza w ten sposób do Koalicji firm, dzięki którym polskie szpitale i placówki medyczne mogą bezpłatnie zlecić testy na obecność koronawirusa.

Czytaj więcejŻabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.

Czytaj więcejŻabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.