Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek
Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Zarząd spółki Żabka Polska podjął decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Sieć dołącza w ten sposób do Koalicji firm, dzięki którym polskie szpitale i placówki medyczne mogą bezpłatnie zlecić testy na obecność koronawirusa.
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa
Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.
Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem
Zarząd firmy Żabka Polska podjął decyzję o przekazaniu 4,5 mln złotych na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym. Firma zwróciła się w oficjalnym liście do Premiera w tej sprawie i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Polakom.
Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem
Dziękujemy naszym franczyzobiorcom, pracownikom sklepów i centrów logistycznych za ich pracę w obecnych, pełnych wyzwań warunkach. Niezależnie od zmian, które wdrażamy dla zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników to dzięki Waszemu zaangażowaniu Polacy mają niezakłóconą możliwość dokonywania codziennych zakupów.
Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce
12 marca br. podczas Mobile Trends Conference w Krakowie aplikacja żappka została wyróżniona dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2019. Żappka zwyciężyła w kategorii commerce za szczegółowe dopracowanie aplikacji i idealne dotarcie do potrzeb klientów, a także otrzymała trzecie miejsce wśród najlepszych aplikacji w Polsce za doskonale przeprowadzone rozpoznanie potrzeb konsumenta oraz estetyczną, wygodną i profesjonalnie przygotowaną aplikację mobilną. Mobile Trends Awards to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.