Biuro Prasowe

Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek

Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek

Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich zaangażowanych w proces, a klientów zachęca, by paczki odbierali przy okazji dokonywania niezbędnych zakupów, by ograniczyć liczbę wizyt w sklepach.

Czytaj więcejŻabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek
Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics

Żabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics

Zarząd spółki Żabka Polska podjął decyzję o przeznaczeniu 2 mln zł na zakup testów w kierunku SARS-CoV-2, które wykona Warsaw Genomics, warszawskie laboratorium specjalizujące w diagnostyce genetycznej. Sieć dołącza w ten sposób do Koalicji firm, dzięki którym polskie szpitale i placówki medyczne mogą bezpłatnie zlecić testy na obecność koronawirusa.

Czytaj więcejŻabka przeznacza 2 mln złotych na testy diagnostyczne realizowane przez Warsaw Genomics
Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

Żabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa

Żabka wykorzystuje w komunikacji nowoczesne kanały, takie jak YouTube, dla jak najlepszego dotarcia do klientów sklepów z zaleceniami dotyczącymi odpowiedzialnych zakupów. Tym razem opublikowała filmik, w którym aktorzy, na co dzień występujący w spotach reklamowych największej sieci convenience w Polsce, zwracają uwagę na znaczenie bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego. Porady jak dokonywać bezpiecznych zakupów pojawią się również w aplikacji żappka, która ma obecnie ponad 2,8 mln użytkowników.

Czytaj więcejŻabka: odpowiedzialne zakupy to nasza wspólna sprawa
Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem

Żabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem

Zarząd firmy Żabka Polska podjął decyzję o przekazaniu 4,5 mln złotych na działania związane z zagrożeniem epidemiologicznym. Firma zwróciła się w oficjalnym liście do Premiera w tej sprawie i zadeklarowała pełne wsparcie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim Polakom.

Czytaj więcejŻabka przekaże 4,5 mln złotych na walkę z koronawirusem
Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem

Żabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem

Dziękujemy naszym franczyzobiorcom, pracownikom sklepów i centrów logistycznych za ich pracę w obecnych, pełnych wyzwań warunkach. Niezależnie od zmian, które wdrażamy dla zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników to dzięki Waszemu zaangażowaniu Polacy mają niezakłóconą możliwość dokonywania codziennych zakupów.

Czytaj więcejŻabka dziękuje franczyzobiorcom, pracownikom sklepów oraz centrów logistycznych i przekazuje 4 500 000 zł na walkę z koronawirusem
Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce

Żappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce

12 marca br. podczas Mobile Trends Conference w Krakowie aplikacja żappka została wyróżniona dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2019. Żappka zwyciężyła w kategorii commerce za szczegółowe dopracowanie aplikacji i idealne dotarcie do potrzeb klientów, a także otrzymała trzecie miejsce wśród najlepszych aplikacji w Polsce za doskonale przeprowadzone rozpoznanie potrzeb konsumenta oraz estetyczną, wygodną i profesjonalnie przygotowaną aplikację mobilną. Mobile Trends Awards to najważniejsze wyróżnienie dla firm wykorzystujących w swoich działaniach technologie mobilne, nazywane Oscarem branży mobilnej w Polsce.

Czytaj więcejŻappka wśród najlepszych aplikacji w Polsce

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.