Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Joanna Staude-Potocka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie Żabka Polska
Joanna Staude-Potocka, dotychczasowy Doradca Zarządu ds. Marketingu, objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie Żabka Polska. Do tej pory doradzała zarządowi w obszarze komunikacji zewnętrznej i strategii marketingowej, a obecnie przejęła pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu w spółce. Staude-Potocka posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w firmach z branży FMCG: Danone, Sara Lee oraz Kraft Foods.
Żabka zachęca pracowników w Dzień Ziemi do działań proekologicznych
Już dziś obchodzimy Międzynarodowy Dzień Ziemi, dzień kiedy cały świat solidarnie pochyla się nad problemami ekologicznymi zagrażającymi naszej planecie. Sieć Żabka na co dzień prowadzi szereg działań w trosce o środowisko m.in. w ramach programu „Naturalnie Razem” edukuje franczyzobiorców w zakresie segregacji surowców wtórnych i ułatwia im przekazanie ich do recyklingu , a także jako jedyna firma na rynku wprowadziła do opakowań produktów marek własnych Wycisk, Foodini i shotów S! butelki pochodzące w 100 % z plastiku z recyklingu (rPET). W tym roku Żabka Polska zachęca również swoich wszystkich pracowników i franczyzobiorców do wzięcia udziału w wyjątkowej akcji. Konkurs „Drugie Życie Odpadów” ma za zadanie pobudzić kreatywność i zainspirować do nadania drugiego życia niepotrzebnym już przedmiotom.
Użytkownicy żappki wspólnie z siecią zebrali 2 mln zł na pomoc szpitalom zakaźnym
Od początku kwietnia br. użytkownicy aplikacji żappka wspólnie z siecią Żabka zebrali już ponad 2 miliony złotych w akcji zorganizowanej dla pomocy 16. regionalnym szpitalom zakaźnym. Placówki dziękują darczyńcom i informują, że otrzymane środki przeznaczane są m.in. na zakup urządzeń do dezynfekcji, kardiomonitorów, łóżek dla pacjentów czy środków ochrony osobistej dla personelu medycznego. Żappsy na wsparcie szpitali w każdym województwie można przekazywać do końca kwietnia br.
Żabka rozpoczyna wprowadzanie do sieci kolejnych 10 milionów maseczek ochronnych sprzedawanych bez zysku
Od dzisiaj tj. 20 kwietnia br. Żabka rozpoczyna dystrybucję II transzy maseczek w najniższej cenie na rynku 16,17 zł za opakowanie 10 sztuk, która wynika z całkowitej rezygnacji przez Żabkę i jej franczyzobiorców z zysku. Tym razem firmie udało się zakupić około 10 milionów jednorazowych maseczek ochronnych, które przez kolejne dni, aż do 24 kwietnia, będą dostarczane do sklepów w całej Polsce
Płatność kartą za gry i loterie LOTTO już dostępna w Żabce
Żabka podejmuje kolejne działania w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów w czasie epidemii koronawirusa. Sieć promująca odpowiedzialne zakupy, w trosce o zdrowie kupujących i sprzedawców, wprowadza możliwość płatności kartą za gry i loterie LOTTO, we wszystkich sklepach sieci posiadających kolekturę LOTTO.
Żabka wprowadza do dystrybucji w swoich sklepach maseczki ochronne sprzedawane bez zysku.
Sieć od jutra tj. 15 kwietnia br. umożliwi także klientom zakup maseczek w najniższej cenie na rynku, która wynika z całkowitej rezygnacji przez Żabkę i jej franczyzobiorców z zysku. Około 8 milionów jednorazowych maseczek ochronnych będzie dostępnych do nabycia w ponad 6000 sklepach w opakowaniach po 10 sztuk w cenie 16,17 zł za pakiet. Do 16 kwietnia br. maseczki pojawią się we wszystkich sklepach w całej Polsce. Sieć zapowiada, że kolejna transza pojawi się w sklepach w przyszłym tygodniu.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.