Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Żabka najlepszym retailerem wśród sklepów małego formatu
Żabka została laureatem prestiżowego konkursu „Retailer of the Year 2019 – Wybrany przez dostawców”. Już po raz kolejny Żabka odebrała nagrodę w kategorii Sklepy małego formatu. Wyróżnienie „Retailer of the Year” jest szczególne, bo o tym, kto je dostaje decydują współpracujący z sieciami handlowymi dostawcy.
Trzy nowe dania gotowe marki własnej Szamamm od Żabki
Trzy nowe potrawy orientalne o aromatycznych smakach wzbogaciły portfolio szybkich dań obiadowych marki własnej Szamamm. Od teraz klienci sklepów Żabka mogą wybrać na pożywny posiłek pikantnego kurczaka Jalfrezi, sycącą Shoarmę lub wegetariańskie Curry. Wszystkie dania stanowią dopracowane kompozycje wysokiej jakości składników, wolne od konserwantów i oleju palmowego. Posiłki są łatwe do przygotowania – wystarczy podgrzać je w mikrofalówce. Kurczak Jalfrezi i Green Curry dostępne są w cenie 9,99 zł, a Shoarma w cenie 10,99 zł za szt.
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, przewodniczącym jury Effie Awards 2020
Obradom jury Effie Awards 2020 będzie przewodniczył Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska. Pokieruje pracami prawie 150-osobowego zespołu ze wsparciem ośmiu przewodniczących grup jurorskich.
Wycofanie produktu Piwo Miłosław Niefiltrowane 0,5l
Informujemy, że w związku ze stwierdzeniem ciała obcego – fragmentu szkła w produkcie: PIWO MIŁOSŁAW NIEFILTROWANE 0,5l, którego producentem jest Browar Fortuna Sp. z o.o. SP. k. oznakowanego terminem przydatności: 28-11-2020 podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru. Produkt może być niebezpieczny dla konsumenta.
Użytkownicy żappki celują w 3 mln zł na pomoc 16 szpitalom zakaźnym w całej Polsce
Już ponad 2,6 mln zł na wsparcie 16 regionalnych szpitali zakaźnych zebrano dzięki użytkownikom aplikacji żappka. W zainaugurowaną na początku kwietnia przez firmę Żabka Polska akcję włączyło się już ponad 217 tys. użytkowników. Przekazane przez klientów żappsy firma podwaja i przekazuje placówkom medycznym na walkę z COVID-19. W związku z nadal trwającą pandemią sieć przedłużyła inicjatywę przekazywania punktów, tzw. żappsów, do 30 czerwca br. Zebrane środki ułatwią placówkom medycznym zakup środków ochrony osobistej oraz urządzeń niezbędnych do walki z COVID-19.
Jeszcze szybsze, bardziej wygodne i bezpieczne zakupy dzięki usłudze Żappka Pay
Żabka Polska wdraża nową usługę Żappka Pay, czyli możliwość płacenia aplikacją żappka w sklepach sieci. Ma ona na celu usprawnienie i przyśpieszenie procesu zakupowego przy kasie oraz łatwiejsze korzystanie z funkcjonalności dostępnych w aplikacji. Jako bezdotykowa metoda płatności idealnie odpowiada na aktualną sytuację pandemii, gwarantując bezpieczne i szybkie zakupy. Rozwiązanie będzie dostępne dla klientów we wszystkich ponad 6100 sklepach Żabka już w połowie czerwca.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.