Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Żabka partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego
W związku epidemią koronawirusa tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy, który odbywa się w dniach 18-22 maja, przybrał formę spotkania online, w czasie którego poprzez wykorzystanie możliwości technologicznych uczestnicy dyskutują na odległość na tematy dotyczące gospodarki, handlu i przemysłu w obliczu zachodzących obecnie zmian. Żabka Polska jest partnerem tego jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, a w debatach Kongresu udział biorą Tomasz Suchański, Prezes Żabka Polska oraz Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu Żabka Polska ds. Finansowych i Rozwoju.
Żabka przekazała szpitalowi w Gorzowie Wielkopolskim tomograf wart 3 mln zł.
Nowoczesny kontenerowy tomograf komputerowy o wartości niemal 3 mln zł został przekazany Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim. Sprzęt ufundowała sieć sklepów Żabka. Tomograf będzie wykorzystywany do badań pacjentów z koronawirusem. Zakup tomografu jest efektem współpracy firmy z Ministerstwem Zdrowia – na początku marca sieć Żabka oddała do dyspozycji resortu zdrowia 4,5 mln zł. Środki są przeznaczane na wskazane przez resort potrzeby służb medycznych walczących z koronawirusem. Zakup tomografu dla gorzowskiego szpitala jest właśnie jednym ze wskazań ministerstwa.
Żabka przedłuża akcję przekazywania punktów z aplikacji mobilnej żappka na rzecz szpitali zakaźnych do 31 maja br.
Od początku kwietnia firma Żabka Polska, dzięki aplikacji mobilnej żappka zachęca do wspierania 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Sieć przedłużyła inicjatywę przekazywania punktów tzw. żappsów do 31 maja br. Przekazane przez klientów żappsy firma podwaja i przekazuje placówkom medycznym na walkę z COVID-19. Do tej pory, dzięki aplikacji i użytkownikom żappki do szpitali zebrano ponad 2 mln złotych, które zostały przeznaczone m.in.: na zakup urządzeń do dezynfekcji, kardiomonitorów czy środków ochrony osobistej dla personelu.
Przy odbiorze paczki w Żabce to sprzedawca, a nie klient będzie wprowadzał unikatowy kod PIN
Sieć Żabka z myślą o bezpieczeństwie klientów zmienia zasady usługi wydawania paczek. Od maja br., podczas wydawania przesyłek, kasjer poprosi odbierającego o jednorazowy kod, który samodzielnie wprowadzi na kasie. To nowe rozwiązanie wprowadzone w systemie ma na celu ochronę korzystających z punktów odbioru w sklepach Żabka i ograniczenie ich kontaktu z terminalem płatniczym podczas wprowadzania PIN-u.
Żabka z nową marką własną – funkcjonalne shoty S! już dostępne
Sieć Żabka po raz kolejny zaskakuje nowościami – tym razem z myślą o wszystkich dbających o swoje dobre samopoczucie i odporność oferuje funkcjonalne shoty marki własnej S!. Shoty dostępne są w pięciu intensywnych wariantach smakowych, które naturalnie wzbogacają codzienną dietę. Produkty mają płynący z natury zdrowy skład, zamknięty w buteleczkach w 100% z recyklingu (rPET) o pojemności 110 ml. Produkty nowej marki własnej są już dostępne we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii HPP (utrwaleniu przy użyciu wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze) produkt zachowuje swoją funkcjonalność, cenne witaminy i świeżość na dłużej.
Maseczki marki 4F wielokrotnego użytku do kupienia w Żabce
Żabka od kilku tygodni wspólnie z franczyzobiorcami kontynuuje dystrybucję maseczek jednorazowych bez zysku. Dodatkowo od 6 maja br. w związku z zapotrzebowaniem klientów wprowadza do oferty produktowej sprzedaż komercyjną maseczek wielokrotnego użytku polskiej marki sportowej 4F. Maseczki marki 4F będą dostępne w sprzedaży pojedynczo w cenie 5.99zł oraz w trzypaku w cenie 14,99zł.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.