Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Ruszają badania tomografem przekazanym przez Żabkę szpitalowi w Gorzowie Wielkopolskim
W najbliższych dniach rozpoczną się pierwsze badania pacjentów nowoczesnym kontenerowym tomografem komputerowym przekazanym przez sieć Żabka Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwają szkolenia pracowników szpitala z obsługi sprzętu. Tomograf o wartości niemal 3 mln zł będzie wykorzystywany do badań pacjentów z koronawirusem.
Żabka najlepszą Zieloną Spółką Portfelową roku
Fundusz CVC Capital Partners, właściciel marki Żabka otrzymał główną nagrodę w kategorii Zielonej Spółki Portfelowej w ramach tegorocznej edycji Nagród Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych.
Lodziarnia pełna marek dostępna tuż za rogiem. Żabka zaprasza na lody
Na patyku, w kubeczku, rożku lub tubce, a może w formie kanapki? Śmietankowe, owocowe, w czekoladzie, czy jednak sorbet? Gdy za oknem robi się coraz cieplej, lody to deser, który wybieramy najczęściej. Pełna znanych i lubianych marek, które zaskakują bogactwem smaków, jest lodziarnia tuż za rogiem. W Żabce można znaleźć wyjątkowe produkty znanych marek, takich jak: Milka, Magnum, Wedel, Tymbark czy Smarties.
Żabka Polska awansowała do pierwszej trzydziestki Listy 500 największych firm w Polsce
Spółka Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, zajęła 29. miejsce w prestiżowym rankingu przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita” – Lista 500 największych polskich przedsiębiorstw. Dzięki znacznemu wzrostowi sprzedaży netto firma odnotowała awans aż o 23 pozycje w stosunku do ubiegłego roku, co czyni ją wiceliderem awansu w pierwszej setce zestawienia.
Masz ochotę na cheesburgera? Od teraz dostaniesz go w bezpiecznym opakowaniu w Żabce!
Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o pozycję dla wielbicieli burgerów. Od 20 maja br. w strefie Żabka Café na klientów czekają wyśmienite cheeseburgery – klasyczny i jalapeño. Cheeseburger dostępny w Żabce wyróżnia się na tle rynkowej konkurencji m.in. wysoką jakością oraz bezpiecznym opakowaniem, które minimalizuje kontakt osoby trzeciej z produktem. Dostępny jest w cenie 4,99 zł za szt.
Oświadczenie Żabka Polska
Dwa miesiące temu jako społeczeństwo zostaliśmy skonfrontowani ze wspólnym, nieznanym dotąd zagrożeniem. Społeczność sieci Żabka od pierwszych dni bardzo intensywnie angażuje się w walkę z wirusem oraz jego ekonomicznymi i społecznymi konsekwencjami: od licznych przypadków wsparcia udzielonego przez poszczególnych franczyzobiorców, po przekazanie 4,5 mln złotych na urządzenia diagnostyczne dla szpitali. W odpowiedzi na zapytanie Ministerstwa Zdrowia, w ciągu kilkunastu godzin oddaliśmy do dyspozycji resortu najwyższej klasy ekspertów i zaawansowane narzędzia technologiczne dla wsparcia działań w zakresie analizy dostępnych zasobów medycznych oraz możliwości logistycznych wobec scenariuszy rozwoju epidemii.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.