Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach
Żabka przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Przekazane przez firmę środki finansowe pomogą w przeprowadzaniu akcji i wypraw ratunkowych, a także szkoleń. Ratownicy TOPR-u będą także dzielić się wiedzą na temat właściwego zachowania w górach w ramach realizowanych przez firmę projektów CSR. Jednocześnie Żabka i TOPR wspólnie apelują o rozwagę i zachowanie bezpieczeństwa w czasie górskich wędrówek, popularnych zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Żabka jest oficjalnym partnerem TOPR od 2019 r.
Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki
Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” – Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.
Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc
Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę przekąsek serwowanych na ciepło w strefie Żabka Café. W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.
3 mln zł przekazane 16 szpitalom zakaźnym
Ponad 248 tys. użytkowników aplikacji żappka włączyło się w zainaugurowaną na początku kwietnia br. przez sieć Żabka akcję wspierania w walce z pandemią 16 regionalnych szpitali zakaźnych. Przekazane przez nich miliony żappsów, po przeliczeniu na złotówki i podwojeniu przez firmę Żabka Polska, pozwoliły na zebranie 3 mln zł. Rekordową liczbę kilkudziesięciu tysięcy żappsów przekazała klientka z Plewisk w woj. wielkopolskim. Inicjatywa cieszyła się popularnością wśród użytkowników aplikacji żappka, niezależnie od grupy wiekowej.
Żabka z ofertą świeżych dań marki Le’Frog
Sieć sklepów Żabka debiutuje z nową marką własną świeżych dań gotowych premium, przygotowywanych przez kucharzy według oryginalnych przepisów. Produkty marki Le’Frog odpowiadają na potrzeby klientów poszukujących lekkich i różnorodnych posiłków najwyższej jakości, przyrządzanych ze świeżych składników. Klienci mają do wyboru dania lunchowe, sałatki, przekąski śniadaniowe i desery z krótkim terminem przydatności do spożycia. Marka Le’Frog dostępna jest już w 22 sklepach Żabka w Warszawie.
Sukces loterii w Żabce
Nagroda główna, czyli roczne zakupy w sklepach sieci Żabka o wartości 12 000 zł padła m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, ale także w Markach, Witkowie, Jasienicy czy Rumii. Już 71 klientów zgłosiło wygraną, ale szczęśliwe zdrapki wciąż są w puli nagród w sklepach sieci. Loteria, w której do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród, trwa do 21 lipca br., a każda zdrapka wygrywa.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.