Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.
Żabka rozwija departament ekspansji, by móc być jeszcze bliżej klientów i oferować im każdego dnia możliwość szybkich zakupów tuż za rogiem. Obecnie firma poszukuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka zamierza rozwijać zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Przedstawiciele ds. ekspansji korzystają również z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.
Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”
Sieć Żabka od kilku lat dynamicznie się zmienia, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów systematycznie podnosi jakość obsługi oraz komfort w dokonywaniu zakupów. Teraz Żabka idzie o krok dalej i we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości placówek.
Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce
Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. Dla Żabki jest to rozwinięcie usługi „Żabka do domu”, zapoczątkowanej w kwietniu tego roku.
Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące
W czasie pandemii COVID-19 niezwykle ważne jest zachowanie reżimu sanitarnego, dlatego Żabka Polska promując odpowiedzialne zakupy wyposażyła wszystkie swoje sklepy w stacje dezynfekujące. Urządzenia zostały zaprojektowane i stworzone specjalnie na potrzeby Żabki, tak aby wyposażyć wszystkie sklepy, centralę firmy oraz centra logistyczne. Dzięki personalizowanym stacjom w całkowicie bezpieczny sposób – bezdotykowo podczas zakupów w sieci, można zdezynfekować nie tylko dłonie, ale także zakupione właśnie produkty, np. chętnie kupowane w czasie upałów napoje. Tak szczególne wyposażenie sklepu cieszy się dużym uznaniem ze strony klientów, franczyzobiorców, pracowników, partnerów, a także wielu innych firm.
Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy
Żabka od kilku lat rozwija sklepy sezonowe w całej Polsce, zapewniając klientom wysoką jakość produktów i usług, a franczyzobiorcom stwarzając okazję na dodatkowe zyski. W tym roku sieć uruchomiła 52 placówki sezonowe, w pawilonach, jak i w lokalizacjach stacjonarnych. Większość sklepów zlokalizowanych jest w popularnych miejscowościach nad Bałtykiem. W tym sezonie po raz pierwszy modułowa Żabka pojawiła się także w Okunince, miejscowości letniskowej nad Jeziorem Białym w woj. lubelskim. Sklepy sezonowe obowiązuje reżim sanitarny oraz wszelkie regulacje związane z zachowaniem bezpieczeństwa wśród klientów, które zostały wdrożone w całej sieci Żabka.
Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka
W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników. Zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci. Dzięki aplikacji klienci zbierają żappsy – punkty, które mogą wymieniać na nagrody.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.