Biuro Prasowe

Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy

Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy

Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. Dzięki wspólnej pracy członków Rady Reklamy z najlepszych praktyk w tworzeniu przekazu marketingowego mogą korzystać wszyscy – zarówno twórcy, jak i odbiorcy reklam.

Czytaj więcejŻabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy
Żabka Polska partnerem Forum Ekonomicznego 2020 Żabka Polska partnerem Forum Ekonomicznego 2020

Żabka Polska partnerem Forum Ekonomicznego 2020

Żabka Polska po raz kolejny została partnerem Europejskiego Forum Ekonomicznego, najważniejszego wydarzenia gospodarczego w Europie Środkowo-Wschodniej, które odbywa się w dniach od 8 do 10 września 2020 r. W tym roku miejscem spotkań i merytorycznych dyskusji jest Hotel Gołębiewski w Karpaczu.To kolejny raz, kiedy Żabka Polska uczestniczy w Forum i je wspiera.

Czytaj więcejŻabka Polska partnerem Forum Ekonomicznego 2020
Żabka Polska partnerem XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego Żabka Polska partnerem XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Żabka Polska partnerem XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego

Żabka Polska kolejny raz została partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, który odbywa się w dniach 2-4 września br. w Katowicach. Przedstawiciele Zarządu Żabki – Tomasz Suchański, Tomasz Blicharski oraz Anna Grabowska – zdalnie uczestniczyć będą w organizowanych w trakcie Kongresu debatach.

Czytaj więcejŻabka Polska partnerem XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki” By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór. Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu – to tylko niektóre z nich. Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc. By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia – Żabka Polska dołącza jako partner do „Kampanii Złotej Wstążki”, wspierając ją finansowo i zachęcając do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.

Czytaj więcejBy każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”
Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G

Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G

W związku z przekroczeniem najwyższego dopuszczalnego poziomu benzo(a)pirenu i sumy WWA w produkcie: CHIPSY BANANOWE 250G, wyprodukowane przez firmę: BAKALLAND S.A. oznakowanego terminem przydatności: 09.2020 i numerem partii: 5E.1903.53 Inspekcja Sanitarna podjęła wydała decyzję o konieczności wycofania ze sprzedaży całej partii towaru. Spożycie przedmiotowego produktu wiąże się z podwyższonym ryzykiem dla zdrowia konsumentów.

Czytaj więcejWycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G
Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

W związku ze stwierdzeniem obecności bakterii Salomnella w produkcie: PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G, którego producentem jest JANEX Sławomir i Elżbieta Wiesiak Spółka Jawna, oznakowanego terminem przydatności: 02.11.2020 i numerem partii 2050618 podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru. Produkt może być niebezpieczny dla konsumenta.

Czytaj więcejWycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.