Biuro Prasowe

Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące

Żabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące

W czasie pandemii COVID-19 niezwykle ważne jest zachowanie reżimu sanitarnego, dlatego Żabka Polska promując odpowiedzialne zakupy wyposażyła wszystkie swoje sklepy w stacje dezynfekujące. Urządzenia zostały zaprojektowane i stworzone specjalnie na potrzeby Żabki, tak aby wyposażyć wszystkie sklepy, centralę firmy oraz centra logistyczne. Dzięki personalizowanym stacjom w całkowicie bezpieczny sposób – bezdotykowo podczas zakupów w sieci, można zdezynfekować nie tylko dłonie, ale także zakupione właśnie produkty, np. chętnie kupowane w czasie upałów napoje. Tak szczególne wyposażenie sklepu cieszy się dużym uznaniem ze strony klientów, franczyzobiorców, pracowników, partnerów, a także wielu innych firm.

Czytaj więcejŻabka wprowadziła w swoich sklepach unikalne, bezdotykowe stacje dezynfekujące
Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy

Sklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy

Żabka od kilku lat rozwija sklepy sezonowe w całej Polsce, zapewniając klientom wysoką jakość produktów i usług, a franczyzobiorcom stwarzając okazję na dodatkowe zyski. W tym roku sieć uruchomiła 52 placówki sezonowe, w pawilonach, jak i w lokalizacjach stacjonarnych. Większość sklepów zlokalizowanych jest w popularnych miejscowościach nad Bałtykiem. W tym sezonie po raz pierwszy modułowa Żabka pojawiła się także w Okunince, miejscowości letniskowej nad Jeziorem Białym w woj. lubelskim. Sklepy sezonowe obowiązuje reżim sanitarny oraz wszelkie regulacje związane z zachowaniem bezpieczeństwa wśród klientów, które zostały wdrożone w całej sieci Żabka.

Czytaj więcejSklepy sezonowe Żabki szansą na dodatkowy zysk franczyzobiorcy
Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka

Wcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka

W nieco ponad rok od momentu wprowadzenia na rynek aplikacja żappka zgromadziła ponad 3 mln użytkowników. Zainteresowanie narzędziem w ostatnich miesiącach dynamicznie rosło, a nowe funkcjonalności, m.in. możliwość zamawiania produktów w ramach usługi „Zamów i odbierz” czy płatności bezdotykowe Żappka Pay, zostały wdrożone w czasie pandemii dla zwiększenia wygody i bezpieczeństwa klientów sieci. Dzięki aplikacji klienci zbierają żappsy – punkty, które mogą wymieniać na nagrody.

Czytaj więcejWcześniej niż zakładano – 3 mln użytkowników aplikacji mobilnej żappka
Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach

Żabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach

Żabka przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Przekazane przez firmę środki finansowe pomogą w przeprowadzaniu akcji i wypraw ratunkowych, a także szkoleń. Ratownicy TOPR-u będą także dzielić się wiedzą na temat właściwego zachowania w górach w ramach realizowanych przez firmę projektów CSR. Jednocześnie Żabka i TOPR wspólnie apelują o rozwagę i zachowanie bezpieczeństwa w czasie górskich wędrówek, popularnych zwłaszcza w okresie wakacyjnym. Żabka jest oficjalnym partnerem TOPR od 2019 r.

Czytaj więcejŻabka i TOPR wspólnie działają dla bezpieczeństwa w górach
Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 szt. dostępne jest w atrakcyjnej cenie 2,99 zł/szt. Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na TY od Zera” – Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka.

Czytaj więcejKrzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki
Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc

Ponad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc

Sieć sklepów Żabka nieustannie rozbudowuje ofertę przekąsek serwowanych na ciepło w strefie Żabka Café. W maju br. w sklepach pojawiła się nowość – cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño, który szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.

Czytaj więcejPonad 1 mln cheeseburgerów sprzedanych w miesiąc

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.