Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”
Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór. Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu – to tylko niektóre z nich. Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc. By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia – Żabka Polska dołącza jako partner do „Kampanii Złotej Wstążki”, wspierając ją finansowo i zachęcając do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.
Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G
W związku z przekroczeniem najwyższego dopuszczalnego poziomu benzo(a)pirenu i sumy WWA w produkcie: CHIPSY BANANOWE 250G, wyprodukowane przez firmę: BAKALLAND S.A. oznakowanego terminem przydatności: 09.2020 i numerem partii: 5E.1903.53 Inspekcja Sanitarna podjęła wydała decyzję o konieczności wycofania ze sprzedaży całej partii towaru. Spożycie przedmiotowego produktu wiąże się z podwyższonym ryzykiem dla zdrowia konsumentów.
Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G
W związku ze stwierdzeniem obecności bakterii Salomnella w produkcie: PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G, którego producentem jest JANEX Sławomir i Elżbieta Wiesiak Spółka Jawna, oznakowanego terminem przydatności: 02.11.2020 i numerem partii 2050618 podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru. Produkt może być niebezpieczny dla konsumenta.
Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.
Żabka rozwija departament ekspansji, by móc być jeszcze bliżej klientów i oferować im każdego dnia możliwość szybkich zakupów tuż za rogiem. Obecnie firma poszukuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka zamierza rozwijać zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Przedstawiciele ds. ekspansji korzystają również z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.
Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”
Sieć Żabka od kilku lat dynamicznie się zmienia, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów systematycznie podnosi jakość obsługi oraz komfort w dokonywaniu zakupów. Teraz Żabka idzie o krok dalej i we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości placówek.
Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce
Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. Dla Żabki jest to rozwinięcie usługi „Żabka do domu”, zapoczątkowanej w kwietniu tego roku.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.