Biuro Prasowe

By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki” By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”

Rocznie ponad tysiąc rodzin w Polsce dowiaduje się, że ich dziecko cierpi na nowotwór. Tymczasem onkologia dziecięca stoi przed wieloma wyzwaniami. Brak funduszy i odpowiedniego sprzętu – to tylko niektóre z nich. Wciąż jednemu na pięcioro dzieci nie udaje się pomóc. By każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia – Żabka Polska dołącza jako partner do „Kampanii Złotej Wstążki”, wspierając ją finansowo i zachęcając do aktywności swoich pracowników, klientów i franczyzobiorców.

Czytaj więcejBy każde dziecko miało szansę na powrót do zdrowia. Żabka partnerem „Kampanii Złotej Wstążki”
Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G

Wycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G

W związku z przekroczeniem najwyższego dopuszczalnego poziomu benzo(a)pirenu i sumy WWA w produkcie: CHIPSY BANANOWE 250G, wyprodukowane przez firmę: BAKALLAND S.A. oznakowanego terminem przydatności: 09.2020 i numerem partii: 5E.1903.53 Inspekcja Sanitarna podjęła wydała decyzję o konieczności wycofania ze sprzedaży całej partii towaru. Spożycie przedmiotowego produktu wiąże się z podwyższonym ryzykiem dla zdrowia konsumentów.

Czytaj więcejWycofanie produktu CHIPSY BANANOWE 250G
Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

Wycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G

W związku ze stwierdzeniem obecności bakterii Salomnella w produkcie: PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G, którego producentem jest JANEX Sławomir i Elżbieta Wiesiak Spółka Jawna, oznakowanego terminem przydatności: 02.11.2020 i numerem partii 2050618 podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru. Produkt może być niebezpieczny dla konsumenta.

Czytaj więcejWycofanie produktu PAŁKA KURCZAKA MROŻONA 600 G
Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce. Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.

Żabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.

Żabka rozwija departament ekspansji, by móc być jeszcze bliżej klientów i oferować im każdego dnia możliwość szybkich zakupów tuż za rogiem. Obecnie firma poszukuje 20 przedstawicieli ds. ekspansji, dzięki którym będzie mogła rozwijać się jeszcze szybciej. Lokalizacje sklepów to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego Żabka zamierza rozwijać zespół odpowiadający za wyszukanie i wybór miejsc, w których otwierane są sklepy. Przedstawiciele ds. ekspansji korzystają również z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, wspomagających ocenę np. potencjału sprzedażowego lokalizacji czy przewidywanej liczby klientów. Firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Katowicach.

Czytaj więcejŻabka rozwija dział ekspansji. Poszukuje 20 przedstawicieli w całej Polsce.
Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +” Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”

Żabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”

Sieć Żabka od kilku lat dynamicznie się zmienia, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów systematycznie podnosi jakość obsługi oraz komfort w dokonywaniu zakupów. Teraz Żabka idzie o krok dalej i we współpracy z niezależną akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV NORD wdraża unikatowy na rynku program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach o nazwie „Bezpieczeństwo i Higiena +”. Sklepy Żabka, które pozytywnie przejdą audyt, otrzymają znak BiH+ świadczący o ponadstandardowym zachowaniu m.in. czystości placówek.

Czytaj więcejŻabka wdraża ponadstandardowy program „Bezpieczeństwo i Higiena +”
Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce

Żabka i Uber Eats łączą siły w Polsce

Żabka, jedna z największych sieci sklepów w Polsce i platforma do zamawiania jedzenia na wynos Uber Eats, uruchamiają usługę dostaw zakupów do domu. W trakcie programu pilotażowego, który rozpoczął się na początku sierpnia br., użytkownicy zyskali dostęp do szerokiej oferty artykułów spożywczych z wybranych sklepów Żabki w Warszawie i Poznaniu. Dla Żabki jest to rozwinięcie usługi „Żabka do domu”, zapoczątkowanej w kwietniu tego roku.

Czytaj więcejŻabka i Uber Eats łączą siły w Polsce

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.