Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
Już 5000 franczyzobiorców prowadzi swoje Żabki
W Żabce swoje sklepy prowadzi już 5000 franczyzobiorców, którzy jako indywidualni przedsiębiorcy podjęli współpracę z siecią. Małe, wygodne placówki, których jest już na rynku ponad 6600, przyciągają nowych przedsiębiorców atrakcyjnym modelem biznesowym, nowoczesnym formatem oraz szerokim wsparciem w zakresie codziennego prowadzenia biznesu. Mimo trudnej sytuacji na rynku Żabka nadal jest magnesem dla drobnych przedsiębiorców, którzy obserwując rozwój sieci i jej zaangażowanie w walce z Covid-19 wybierają właśnie tę sieć spośród wszystkich marek franczyzowych na rynku.
Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu
Już 5000 przedsiębiorców współpracuje z siecią Żabka i prowadzi ponad 6600 sklepów pod jej szyldem w całej Polsce. Franczyzobiorcy są niewątpliwie siłą sieci i to właśnie oni stali się inspiracją dla nowej kampanii franczyzowej „5000 powodów, dla których warto prowadzić biznes z Żabką”. Projekt realizowany jest z udziałem kilkunastu franczyzobiorców, którzy mówią o swoich powodach przystąpienia do Żabki. Materiały w nowej odsłonie będą wykorzystywane w kanałach ATL i BTL.
Żabka Polska na Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2020
Żabka Polska bierze udział w Forum Rynku Spożywczego i Handlu, które w tym roku odbywa się w formule internetowej w dniach 3-4 listopada br. W sesji inauguracyjnej, poświęconej funkcjonowaniu rynku spożywczego w dobie kryzysu spowodowanego pandemią Covid-19, bierze udział Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych firmy.
Wegger – nowa przekąska na ciepło w Żabce
Bezmięsne przekąski do niedawna kupowali głównie mieszkańcy dużych miast, aktualnie równie chętnie sięgają po nie osoby mieszkające w mniejszych miejscowościach. Dlatego Żabka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i systematycznie rozszerza asortyment produktów w 100% roślinnych. Właśnie do oferty sieci trafił wegger, czyli burger w 100% roślinny, którego nuggetsy powstały z soi bez GMO. To już kolejna – po hot dogu z parówką z białka grochu i białka ziemniaczanego oraz hot dogu z parówką serową – bezmięsna przekąska na ciepło, którą można kupić w sklepach sieci.
Żabka Polska laureatem nagrody „Złota Innowacja Retail 2020” za aplikację dla franczyzobiorców
Żabka Polska znalazła się w gronie laureatów 3. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Kapituła konkursowa przyznała sieci nagrodę „Złota Innowacja Retail 2020” w kategorii Aplikacje B2B. Nagrodzono Cyberstore, czyli nową aplikację dla franczyzobiorców Żabki. „Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania retail. Zwycięzców ogłoszono podczas Innovation Day 2020, wydarzenia które odbyło się 27 października br. w formule online.
Żabka Polska na 2. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji
Żabka Polska bierze udział w Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji, unikalnym wydarzeniu z udziałem kadry zarządzającej sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji, które odbywa się w dniach 27-28 października br. Wśród prelegentów wydarzenia są Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych firmy. Z uwagi na trwającą pandemię w tym roku wydarzenie realizowane jest w całości w formule online.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.