Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Franczyzobiorcy Żabki złożyli ponad 60 tysięcy e-podpisów za pomocą platformy Asseco
Żabka we współpracy z Asseco Data Systems jako pierwsza firma w polskim handlu wykorzystuje na masową skalę kwalifikowany podpis elektroniczny. Sieć wdrożyła zintegrowaną platformę Asseco do zdalnego podpisywania dokumentów pomiędzy centralą Żabki a franczyzobiorcami. Dzięki możliwości składania kwalifikowanych podpisów elektronicznych m.in. dostawy są dla franczyzobiorców szybsze i bardziej wygodne. Praktycznie do zera zredukowana zostanie liczba papierowych dokumentów, znacznie ułatwiając także ich archiwizację i oszczędzając tony papieru.
Żabka opublikowała swój pierwszy raport ESG
Idea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowaniu strategii Żabki. Znajduje odzwierciedlenie w misji, wizji i wartościach organizacji, a także w strukturze przygotowanego przez firmę raportu społecznej odpowiedzialności za rok 2019. Raport „Blisko i odpowiedzialnie” to ważna dla firmy publikacja – pierwsza, która kompleksowo podsumowuje jej działania w obszarze CSR w ujęciu rocznym, zgodnie z międzynarodowym standardem GRI. Raportując dane ESG, czyli środowiskowe, społeczne i dotyczące ładu korporacyjnego, Żabka wyznacza standardy na rynku. Spółka nie jest bowiem zobowiązana do raportowania ESG, a upublicznienie tych danych jest realizacją jednej z jej głównych wartości, jaką jest otwartość i związana z nią transparentność.
Żabka Polska partnerem Welconomy Forum in Toruń
Żabka Polska jest partnerem XXVII edycji Welconomy Forum in Toruń, która odbywa się w dniach 14-15 września br. W panelu dyskusyjnym poświęconemu zmianom na rynku handlu weźmie udział Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych firmy. To kolejny rok z rzędu, kiedy Żabka jest obecna na Forum w Toruniu.
Żabka Polska na rzecz etyki w reklamie. Sieć członkiem Rady Reklamy
Żabka Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Tym samym sieć wspiera działania przyczyniające się do budowania wiarygodnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. Dzięki wspólnej pracy członków Rady Reklamy z najlepszych praktyk w tworzeniu przekazu marketingowego mogą korzystać wszyscy – zarówno twórcy, jak i odbiorcy reklam.
Żabka Polska partnerem Forum Ekonomicznego 2020
Żabka Polska po raz kolejny została partnerem Europejskiego Forum Ekonomicznego, najważniejszego wydarzenia gospodarczego w Europie Środkowo-Wschodniej, które odbywa się w dniach od 8 do 10 września 2020 r. W tym roku miejscem spotkań i merytorycznych dyskusji jest Hotel Gołębiewski w Karpaczu.To kolejny raz, kiedy Żabka Polska uczestniczy w Forum i je wspiera.
Żabka Polska partnerem XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Żabka Polska kolejny raz została partnerem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, jednego z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Centralnej, który odbywa się w dniach 2-4 września br. w Katowicach. Przedstawiciele Zarządu Żabki – Tomasz Suchański, Tomasz Blicharski oraz Anna Grabowska – zdalnie uczestniczyć będą w organizowanych w trakcie Kongresu debatach.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.