Kobiety, które biorą sprawy w swoje ręce – jak Żabka wspiera przedsiębiorcze liderki
Założenie własnej firmy? Dla wielu kobiet brzmi to jak duże wyzwanie. A jednak są takie, które przełamują bariery i realizują swoje marzenia o niezależności. Właśnie takie historie pisze Żabka –…
Biuro Prasowe
„Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci
W czasach obostrzeń związanych z epidemią oraz wynikającego z nich obowiązku zakrywania nosa i ust, identyfikacja wieku kupujących alkohol stała się dla sprzedawców jeszcze trudniejsza. Dlatego promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów. W ten sposób sieć zwraca uwagę na istotę i skalę problemu sprzedaży alkoholu nieletnim oraz przeciwdziała sprzedaży niezgodnej z prawem i wartościami wyznawanymi przez Żabkę.
Żabka Polska członkiem United Nations Global Compact
Żabka Polska przystąpiła do United Nations Global Compact – największej światowej inicjatywy skupiającej firmy i instytucje aktywnie działające w obszarze zrównoważonego rozwoju. Łącząc siły z innymi przedstawicielami świata biznesu, dla których ważne jest dobro planety, będzie mogła lepiej i odważniej stawiać czoła globalnym wyzwaniom, przede wszystkim klimatycznym, ale także gospodarczym i społecznym. Tym samym Żabka podkreśla, że rozwija się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, będąc świadoma swoich zobowiązań wobec środowiska naturalnego, pracowników i franczyzobiorców oraz społeczności, w ramach których funkcjonują jej sklepy.
Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki
W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.
Marketingowy OSKAR trafił do Żabki
Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.
Od dziś odbierzesz paczkę, nabijesz żappsy i zapłacisz za zakupy przy pomocy jednego kodu w aplikacji żappka
„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Od teraz klienci sieci będą mogli jeszcze sprawniej i bezpieczniej odbierać swoje paczki. W aplikacji mobilnej żappka pojawiła się bowiem możliwość odbioru przesyłek przy użyciu kodu kreskowego. Aby z niej skorzystać, trzeba uruchomić w aplikacji usługę Żappka Post, która pozwala także na śledzenie zamawianych przesyłek. Od teraz jeden kod w aplikacji żappka daje jeszcze więcej możliwości.
Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w Żabce
Wielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznania i jest jednym z największych w województwie pracodawców. Bliskie są więc Żabce lokalne zwyczaje i tradycje, dlatego – z okazji zbliżającego się 11 listopada, czyli święta ku czci św. Marcina – do wszystkich sklepów z województwa oraz wybranych sklepów sieci zlokalizowanych na terenie całej Polski trafi najsłodszy symbol Poznania, czyli certyfikowany rogal wielkopolski. Przysmak wykonany jest z ciasta półfrancuskiego, ma nadzienie z białego maku, jest polany lukrem i posypany kruszonymi orzechami. Tradycyjny smak wypieku docenili w ubiegłym roku klienci Żabki, którzy tylko 11 listopada kupili ponad 14 tys. rogali.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.