Biuro Prasowe

Żabka Polska laureatem nagrody „Złota Innowacja Retail 2020” za aplikację dla franczyzobiorców Żabka Polska laureatem nagrody „Złota Innowacja Retail 2020” za aplikację dla franczyzobiorców

Żabka Polska laureatem nagrody „Złota Innowacja Retail 2020” za aplikację dla franczyzobiorców

Żabka Polska znalazła się w gronie laureatów 3. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Kapituła konkursowa przyznała sieci nagrodę „Złota Innowacja Retail 2020” w kategorii Aplikacje B2B. Nagrodzono Cyberstore, czyli nową aplikację dla franczyzobiorców Żabki. „Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania retail. Zwycięzców ogłoszono podczas Innovation Day 2020, wydarzenia które odbyło się 27 października br. w formule online.

Czytaj więcejŻabka Polska laureatem nagrody „Złota Innowacja Retail 2020” za aplikację dla franczyzobiorców
Żabka Polska na 2. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji Żabka Polska na 2. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji

Żabka Polska na 2. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji

Żabka Polska bierze udział w Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji, unikalnym wydarzeniu z udziałem kadry zarządzającej sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji, które odbywa się w dniach 27-28 października br. Wśród prelegentów wydarzenia są Tomasz Suchański, Prezes Zarządu i Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych firmy. Z uwagi na trwającą pandemię w tym roku wydarzenie realizowane jest w całości w formule online.

Czytaj więcejŻabka Polska na 2. Kongresie Nowoczesnej Dystrybucji
2020 rokiem największych w historii Żabki inwestycji w nowoczesny łańcuch dostaw 2020 rokiem największych w historii Żabki inwestycji w nowoczesny łańcuch dostaw

2020 rokiem największych w historii Żabki inwestycji w nowoczesny łańcuch dostaw

Żabka Polska, mimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, w tym roku dokonała największych w swojej historii inwestycji w rozwój nowoczesnej i przyjaznej środowisku sieci logistycznej. Ostatnią z nich jest uruchomienie 7. centrum logistycznego w Tyńcu Małym pod Wrocławiem. Obiekt docelowo będzie obsługiwać blisko 600 sklepów Żabka, zlokalizowanych w rejonie Dolnego Śląska i części województwa opolskiego, co pozwoli zwiększyć szybkość dostaw produktów do sklepów. Inwestycja pozwoliła na utworzenie ok. 230 nowych miejsc pracy w regionie.

Czytaj więcej2020 rokiem największych w historii Żabki inwestycji w nowoczesny łańcuch dostaw
Żabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcji Żabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcji

Żabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcji

Sklepy Żabka to miejsce, gdzie każdy przy okazji zakupów może zaopatrzyć się w środki ochrony osobistej. W stałej ofercie sieci są żele i płyny do dezynfekcji rąk oraz powierzchni, chusteczki do dezynfekcji, chusteczki antybakteryjne oraz jednorazowe maseczki. Żabka chce, by każdy klient mógł zaopatrzyć się w niezbędne w czasie pandemii środki ochrony osobistej, dlatego w ostatnich dniach, w placówkach, w których odnotowano wzmożone zainteresowanie klientów tego typu asortymentem, zwiększono ich dostawy. W związku z objęciem całego kraju tzw. żółtą strefą, Żabka ruszyła także z akcją przypominającą franczyzobiorcom oraz ich pracownikom, jak ważne są utrzymanie reżimu sanitarnego oraz konieczność zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej.

Czytaj więcejŻabka zwiększa dostawy maseczek i środków do dezynfekcji
Żabka testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnej Żabka testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnej

Żabka testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnej

Odpady z tworzyw sztucznych to jedno z największych światowych wyzwań środowiskowych. W połowie XX w. produkcja plastiku wynosiła 2 mln ton, obecnie jest to już ilość przekraczająca 400 mln ton rocznie, z czego największy udział ma produkcja jednorazowych opakowań. Dlatego sieć Żabka, jako pierwsza firma w Polsce, zachęca klientów i franczyzobiorców do zbiórki plastikowych butelek i darowania opakowaniom drugiego życia, wdrażając rozwiązania zgodne z założeniami gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla marki własnej. Akcja ma charakter pilotażowy i jest prowadzona w 23 warszawskich sklepach. Z zebranych opakowań powstaną butelki wody mineralnej marki własnej OD NOWA. Żabka chce również, by dzięki akcji klienci wyrobili w sobie nawyk oddawania do sklepów plastikowych opakowań po napojach, tak jak oddaje się butelki szklane.

Czytaj więcejŻabka testuje gospodarkę o obiegu zamkniętym dla marki własnej
Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café

Nowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café

Żabka nie przestaje zaskakiwać swoich klientów. Sieć nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabka Café. Produkt dostępny jest w limitowanej serii w 146 sklepach sieci w kraju.

Czytaj więcejNowy, serowy hot dog tylko w ofercie Żabka Café

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.