Biuro Prasowe

Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki

Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki

„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jej popularność znacząco rośnie w okresie przedświątecznym – w grudniu ub.r. liczba odbieranych w Żabce paczek wzrosła aż o 60% w stosunku do listopada 2019 r. Dlatego w tym wyjątkowym okresie marka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. W ramach specjalnej oferty, na każdego, kto do 22 grudnia odbierze w Żabce zakupy z Empik.com, czeka słodka niespodzianka – czekolada Milka. Jednocześnie Żabka usprawnia usługę odbioru paczek – nowa funkcjonalność w Żappka Post umożliwia ich bezpieczny, bezdotykowy odbiór przy użyciu kodu kreskowego.

Czytaj więcejZamów online w Empiku z dostawą do Żabki
Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energią Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energią

Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energią

Fotowoltaika i wykorzystanie technologii kropek kwantowych, podłoga kinetyczna zamieniająca kroki w energię, kostka antysmogowa uzupełniona zieloną ścianą roślin pochłaniającą kurz i smog – to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań, jakie zostały zastosowane w Żabce przy ul. Lewandów 46H w Warszawie. Przed sklepem znajduje się także EKOmat oraz stacja ładowania aut elektrycznych – każdy klient może zatem włączyć się w pozytywne działania Żabki na rzecz środowiska.

Czytaj więcejŻabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energią
„Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci

„Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci

W czasach obostrzeń związanych z epidemią oraz wynikającego z nich obowiązku zakrywania nosa i ust, identyfikacja wieku kupujących alkohol stała się dla sprzedawców jeszcze trudniejsza. Dlatego promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów. W ten sposób sieć zwraca uwagę na istotę i skalę problemu sprzedaży alkoholu nieletnim oraz przeciwdziała sprzedaży niezgodnej z prawem i wartościami wyznawanymi przez Żabkę.

Czytaj więcej„Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci
Żabka Polska członkiem United Nations Global Compact Żabka Polska członkiem United Nations Global Compact

Żabka Polska członkiem United Nations Global Compact

Żabka Polska przystąpiła do United Nations Global Compact – największej światowej inicjatywy skupiającej firmy i instytucje aktywnie działające w obszarze zrównoważonego rozwoju. Łącząc siły z innymi przedstawicielami świata biznesu, dla których ważne jest dobro planety, będzie mogła lepiej i odważniej stawiać czoła globalnym wyzwaniom, przede wszystkim klimatycznym, ale także gospodarczym i społecznym. Tym samym Żabka podkreśla, że rozwija się w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, będąc świadoma swoich zobowiązań wobec środowiska naturalnego, pracowników i franczyzobiorców oraz społeczności, w ramach których funkcjonują jej sklepy.

Czytaj więcejŻabka Polska członkiem United Nations Global Compact
Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

Żabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki

W trosce o klientów, franczyzobiorców oraz pracowników Żabka – jako pierwsza sieć handlowa w Polsce – wprowadziła w sierpniu br. program oceny bezpieczeństwa higienicznego w sklepach „Bezpieczeństwo i Higiena +” stworzony we współpracy z niezależną, akredytowaną jednostką certyfikującą TÜV Nord Polska. Pozytywne wyniki przeprowadzonych audytów już w 2/3 sklepów sieci świadczą o wysokim poziomie świadomości oraz zaangażowania franczyzobiorców i pracowników sklepów Żabka w kwestie higieny i bezpieczeństwa oraz profilaktyki działań zapobiegających rozwojowi Sars-CoV-2.

Czytaj więcejŻabka przeprowadza w sklepach test białej rękawiczki
Marketingowy OSKAR trafił do Żabki Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

Żabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – mały, wielki sklep”, towarzyszącą jednemu z największych w Europie rebrandingów sklepów. – To wyróżnienie jest dla nas wspaniałą puentą kilkuletniej drogi, jaką podjęliśmy, by zmienić Żabkę i dać się odkryć na nowo naszym klientom – mówiła odbierając nagrodę Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych Żabka Polska. Żabka zwyciężyła również w kategorii „Long Term Marketing Excellence”.

Czytaj więcejMarketingowy OSKAR trafił do Żabki

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.