Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Bezpieczny staż w Żabce
Żabka od lat wspiera młodzież, która z uwagi na trudną sytuację społeczną ma utrudniony start w dorosłe życie. To właśnie do młodych ludzi powyżej 16. roku życia skierowany jest program „Bezpieczny staż z Żabką”, w ramach którego mogą oni odbyć staż w wybranym sklepie i dzięki temu postawić pierwsze kroki ku samodzielności. Program realizowany jest wspólnie z Fundacją Samodzielni Robinsonowie. W sumie odbyło się już 7 edycji programu, w których wzięło udział 89 Robinsonów i Robinsonek; dziesięciu z nich, po zakończeniu stażu, nawiązało niezależną współpracę z franczyzobiorcami. Łącznie stażyści przepracowali w sklepach sieci Żabka ponad 9000 godzin.
Żabka ma siłę przyciągania utalentowanych pracowników
Żabka Polska została wyróżniona w konkursie „Siła Przyciągania 2020”, organizowanym przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, w kategorii „Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników”. Jurorzy docenili firmę za projekt, którego celem było wypracowanie i promocja wśród pracowników kanonu najistotniejszych dla organizacji wartości. To odpowiedzialność, otwartość, wiarygodność i ambicja wyznaczają swoisty kodeks postepowania, który sprawia, że wszyscy pracownicy Żabki w podobny sposób widzą i realizują cele.
Wycofanie produktu KASZKA MLECZNO-RYŻOWA 5 OWOCÓW 230G
W związku z możliwym przekroczoniem dopuszczalnego poziomu kadmu w ryżu występującym w produkcie KASZKA MLECZNO-RYŻOWA 5 OWOCÓW 230G z numerem partii: 016903351- termin przydatności do spożycia: 2021.06, producent NESTLE Polska S.A., zgodnie z decyzję dostawcy o wycofaniu ze sprzedaży produktu, podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży całej partii towaru.
Zamów online w Empiku z dostawą do Żabki
„Przesyłki kurierskie” to najbardziej rozpoznawalna usługa w ofercie pakietu „Wygodnych Usług” dostępnych w Żabce. Aż 77% klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jej popularność znacząco rośnie w okresie przedświątecznym – w grudniu ub.r. liczba odbieranych w Żabce paczek wzrosła aż o 60% w stosunku do listopada 2019 r. Dlatego w tym wyjątkowym okresie marka rozpoczęła współpracę z Empikiem, rozszerzając sieć punktów odbioru zamówień z Empik.com o swoje sklepy w całej Polsce. W ramach specjalnej oferty, na każdego, kto do 22 grudnia odbierze w Żabce zakupy z Empik.com, czeka słodka niespodzianka – czekolada Milka. Jednocześnie Żabka usprawnia usługę odbioru paczek – nowa funkcjonalność w Żappka Post umożliwia ich bezpieczny, bezdotykowy odbiór przy użyciu kodu kreskowego.
Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energią
Fotowoltaika i wykorzystanie technologii kropek kwantowych, podłoga kinetyczna zamieniająca kroki w energię, kostka antysmogowa uzupełniona zieloną ścianą roślin pochłaniającą kurz i smog – to tylko niektóre z innowacyjnych rozwiązań, jakie zostały zastosowane w Żabce przy ul. Lewandów 46H w Warszawie. Przed sklepem znajduje się także EKOmat oraz stacja ładowania aut elektrycznych – każdy klient może zatem włączyć się w pozytywne działania Żabki na rzecz środowiska.
„Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!” – nowa kampania społeczna sieci
W czasach obostrzeń związanych z epidemią oraz wynikającego z nich obowiązku zakrywania nosa i ust, identyfikacja wieku kupujących alkohol stała się dla sprzedawców jeszcze trudniejsza. Dlatego promując odpowiedzialną sprzedaż alkoholu, sieć Żabka rusza z kampanią społeczną „Maseczka nie zmienia wieku. W Żabce alkohol sprzedajemy odpowiedzialnie!”, skierowaną do franczyzobiorców i pracowników sklepów. W ten sposób sieć zwraca uwagę na istotę i skalę problemu sprzedaży alkoholu nieletnim oraz przeciwdziała sprzedaży niezgodnej z prawem i wartościami wyznawanymi przez Żabkę.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.