Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
3 miliony złotych dla WOŚP od Żabki
Dzięki zaangażowaniu klientów i franczyzobiorców Żabki na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy trafią 3 000 000 zł. Niemal jedna trzecia tej kwoty została zebrana dzięki użytkownikom żappki, którzy chętnie wymieniali punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy na cegiełki charytatywne. Klienci, franczyzobiorcy, pracownicy sklepów i firmy mogli przekazać datki także za pomocą e-Skarbonki dostępnej na stronie sieci, wrzucając gotówkę do charakterystycznych kolorowych puszek WOŚP, a także za pośrednictwem płatności kartą.
Nowość Foodini Superfoods dostępne w sklepach Żabka
Sieć Żabka z myślą o wszystkich, którzy poszukują naturalnej przekąski, w ramach marki Foodini, oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład, idealny dla osób niejedzących produktów odzwierzęcych. Są także wzbogacone o superfoods, czyli składniki wyjątkowo korzystne dla organizmu. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml. Dzięki zastosowaniu technologii HPP musy zachowują cenne składniki i świeżość na dłużej. Można je przechowywać poza lodówką do 8 godzin.
Marta Wrochna-Łastowska nową członkinią zarządu spółki Żabka Polska
Marta Wrochna-Łastowska, Dyrektorka Finansowa firmy Żabka Polska, decyzją Rady Nadzorczej została powołana do Zarządu i objęła funkcję Członkini Zarządu ds. Finansowych. Żabka udowadnia jak duże znaczenie w dalszym rozwoju firmy ma obszar kontroli i nawigacji finansowej spółki. Osiągnięcie identycznej reprezentacji kobiet i mężczyzn w zarządzie Żabka Polska stawia firmę wśród niewielu sieci handlowych i przedsiębiorstw na polskim rynku posiadających parytet.
Żabka stawia na e-logistykę przy wsparciu Asseco
Żabka we współpracy z Asseco Data Systems, jako pierwsza firma w polskim handlu, wykorzystuje na masową skalę kwalifikowane usługi zaufania w obszarze logistyki. Sieć wdrożyła pierwsze i projektuje kolejne mechanizmy potwierdzania wszelkich czynności logistycznych związanych z dostawami towarów do wszystkich franczyzobiorców na terenie całego kraju. Dzięki zastosowaniu kwalifikowanych podpisów i pieczęci ze znacznikiem czasu oraz kwalifikowanej walidacji cały proces dowodowy zrealizowanych dostaw, oraz czynności odbiorowych został zaprojektowany i wdrożony w postaci elektronicznej. Wprowadzone rozwiązania praktycznie do zera zredukują liczbę papierowych dokumentów, znacznie ułatwiając ich archiwizację i oszczędzając tony papieru.
Żabka wspiera kolejne szpitale zakaźne
Od niemal roku Żabka aktywnie włącza się w pomoc na rzecz instytucji i szpitali będących w trudnej sytuacji związanej z pandemią. Sieć nie zapomina o medykach i przekazuje czterem szpitalom zakaźnym darowizny finansowe oraz zapewnia pomoc rzeczową. Wsparcie zostało udzielone placówkom w Pile, Bystrzycy Kłodzkiej, a także w Koninie oraz Poznaniu.
Wegger od Żabki na podium!
W 100% roślinny burger Wegger zdobył II miejsce w kategorii na Najlepszy Roślinny Produkt 2020 roku w plebiscycie RoślinnieJemy! Konsumenci mogli oddawać głosy na swoich roślinnych ulubieńców w pięciu kategoriach: Nowa roślinna marka, Najlepszy roślinny debiut w gastronomii, Nagroda Chefs for Change dla najlepszego roślinnego produktu dla gastronomii, Roślinny Game Changer oraz Najlepszy roślinny produkt roku.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.