Biuro Prasowe

Wycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01 Wycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01

Wycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01

informujemy, że w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowego oznakowania produktu, tzn. brakiem oznakowania w języku polskim, w tym polskich nazw występujących alergenów w produkcie: PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, wyprodukowanym przez: Mars Wrigley Confectionery, dystrybutor Mars Polska Sp. z o.o. oznakowanym numerami partii 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01 i datą minimalnej trwałości 31.12.2021 r. podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży w/w partii towaru. Spożycie produktów w/w partii przez osoby uczulone na którykolwiek z użytych składników alergennych (soja, mleko, laktoza lub orzeszki ziemne) może wywołać negatywne skutki zdrowotne.

Czytaj więcejWycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01
Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci

Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci

Sieć Żabka wyeliminowała ze swoich sklepów zbędne, jednorazowe materiały z plastiku. Torby na zakupy, tzw. zrywki oraz plastikowe wieczka do kubków na kawę zastąpiły całkowicie biodegradowalne, papierowe odpowiedniki. W ten sposób Żabka wraz z klientami zredukuje zużycie plastiku aż o 1000 ton rocznie. Żabka chce budować wśród klientów pozytywne nawyki proekologiczne, dlatego promuje odpowiedzialne zakupy i zachęca do przychodzenia z własnymi torbami.

Czytaj więcejŻabka wycofuje plastikowe torby z sieci
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25” Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25”

Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25”

W Kapitule tegorocznej, 3. edycji konkursu „25 under 25”, jako przedstawiciel świata biznesu, zasiadł Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska. Podczas uroczystej gali ogłoszenia zwycięzców wygłosił on laudację na cześć laureatki w kategorii „Zrównoważony rozwój i klimat” – Marty Konopko, założycielki firmy „Wielorazówka” z Poznania. „25 under 25” to inicjatywa zapoczątkowana w 2018 przez warszawskie biuro McKinsey & Company oraz miesięcznik Forbes, mająca na celu wyłonienie i wsparcie 25 młodych osób, pełnych pasji, nietuzinkowych pomysłów i odwagi do działania, które w przyszłości mają szansę wpłynąć na rozwój polskiej gospodarki i społeczeństwa.

Czytaj więcejTomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25”
Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki

Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki

Już niemal 21 proc. Polaków deklaruje, że świadomie rezygnuje z mięsnych posiłków . Z myślą o tej rosnącej z roku na rok grupie konsumentów, Żabka rozwija asortyment produktów bezmięsnych. Osoby, które nie spożywają produktów odzwierzęcych, mogą znaleźć w sklepach sieci produkty, które pozwolą przygotować smaczne i pożywne menu na cały dzień – od śniadania, przez obiad, po kolację.

Czytaj więcejMiędzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki
Żabka partnerem konkursu Dream Employer Żabka partnerem konkursu Dream Employer

Żabka partnerem konkursu Dream Employer

Żabka Polska dołączyła do partnerów Dream Employer, konkursu skierowanego do pracodawców, którzy dobrze rozumieją rynek pracy i zachodzące na nim zmiany. Celem konkursu jest wyłanianie pracodawców stosujących wobec obecnych i potencjalnych pracowników nowoczesne, przejrzyste i dostosowane do aktualnych warunków rynkowych praktyki. Inicjatorem Dream Employer jest magazyn BRIEF.

Czytaj więcejŻabka partnerem konkursu Dream Employer
Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą

Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą

W marcu br. sieć sklepów Żabka zaskakuje swoich klientów wyjątkowymi premierami. W asortymencie sklepów dostępna jest już limitowana edycja ciastek Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą czy napój Starbucks Hazelnut Macchiato. W Żabce ma miejsce także światowa premiera lodów marki Monte – prawdziwa gratka dla fanów popularnych deserów. Sieć poszerza również portfolio produktów w 100% roślinnych, proponując gęste i pożywne napoje roślinne marki Rośleko czy deser Riso Vegan w dwóch wariantach smakowych.

Czytaj więcejOreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą

Kontakt dla mediów

Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.