Weekend zaczyna się w Żabce!
W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w…
Biuro Prasowe
Wycofanie produktu PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, nr partii: 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01
informujemy, że w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowego oznakowania produktu, tzn. brakiem oznakowania w języku polskim, w tym polskich nazw występujących alergenów w produkcie: PEANUT M&M’S ICE CREAM 62g, wyprodukowanym przez: Mars Wrigley Confectionery, dystrybutor Mars Polska Sp. z o.o. oznakowanym numerami partii 028D2DOE01, 028D3DOE01, 028E1DOE01 i datą minimalnej trwałości 31.12.2021 r. podjęto decyzję o wycofaniu ze sprzedaży w/w partii towaru. Spożycie produktów w/w partii przez osoby uczulone na którykolwiek z użytych składników alergennych (soja, mleko, laktoza lub orzeszki ziemne) może wywołać negatywne skutki zdrowotne.
Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci
Sieć Żabka wyeliminowała ze swoich sklepów zbędne, jednorazowe materiały z plastiku. Torby na zakupy, tzw. zrywki oraz plastikowe wieczka do kubków na kawę zastąpiły całkowicie biodegradowalne, papierowe odpowiedniki. W ten sposób Żabka wraz z klientami zredukuje zużycie plastiku aż o 1000 ton rocznie. Żabka chce budować wśród klientów pozytywne nawyki proekologiczne, dlatego promuje odpowiedzialne zakupy i zachęca do przychodzenia z własnymi torbami.
Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska, członkiem Kapituły konkursu „25 under 25”
W Kapitule tegorocznej, 3. edycji konkursu „25 under 25”, jako przedstawiciel świata biznesu, zasiadł Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska. Podczas uroczystej gali ogłoszenia zwycięzców wygłosił on laudację na cześć laureatki w kategorii „Zrównoważony rozwój i klimat” – Marty Konopko, założycielki firmy „Wielorazówka” z Poznania. „25 under 25” to inicjatywa zapoczątkowana w 2018 przez warszawskie biuro McKinsey & Company oraz miesięcznik Forbes, mająca na celu wyłonienie i wsparcie 25 młodych osób, pełnych pasji, nietuzinkowych pomysłów i odwagi do działania, które w przyszłości mają szansę wpłynąć na rozwój polskiej gospodarki i społeczeństwa.
Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki
Już niemal 21 proc. Polaków deklaruje, że świadomie rezygnuje z mięsnych posiłków . Z myślą o tej rosnącej z roku na rok grupie konsumentów, Żabka rozwija asortyment produktów bezmięsnych. Osoby, które nie spożywają produktów odzwierzęcych, mogą znaleźć w sklepach sieci produkty, które pozwolą przygotować smaczne i pożywne menu na cały dzień – od śniadania, przez obiad, po kolację.
Żabka partnerem konkursu Dream Employer
Żabka Polska dołączyła do partnerów Dream Employer, konkursu skierowanego do pracodawców, którzy dobrze rozumieją rynek pracy i zachodzące na nim zmiany. Celem konkursu jest wyłanianie pracodawców stosujących wobec obecnych i potencjalnych pracowników nowoczesne, przejrzyste i dostosowane do aktualnych warunków rynkowych praktyki. Inicjatorem Dream Employer jest magazyn BRIEF.
Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą
W marcu br. sieć sklepów Żabka zaskakuje swoich klientów wyjątkowymi premierami. W asortymencie sklepów dostępna jest już limitowana edycja ciastek Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą czy napój Starbucks Hazelnut Macchiato. W Żabce ma miejsce także światowa premiera lodów marki Monte – prawdziwa gratka dla fanów popularnych deserów. Sieć poszerza również portfolio produktów w 100% roślinnych, proponując gęste i pożywne napoje roślinne marki Rośleko czy deser Riso Vegan w dwóch wariantach smakowych.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.