Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla wielu osób z grupy wiekowej 55+ prowadzenie sklepu w ramach franczyzy stanowi nie tylko sposób na podjęcie nowej aktywności zawodowej, ale i wykorzystanie wcześniej zdobytych umiejętności i doświadczeń. Jednocześnie osoby te cenią sobie stabilność biznesu jaką daje Żabka i aktualnie stanowią 8 proc. franczyzobiorców sieci. Co przyciąga ich do tego modelu biznesowego i dlaczego w środowisku Żabki ich kompetencje okazują się szczególnie cenne?
Biuro Prasowe
Międzynarodowy Dzień Bez Mięsa – Sięgnij po produkty z Żabki
Już niemal 21 proc. Polaków deklaruje, że świadomie rezygnuje z mięsnych posiłków . Z myślą o tej rosnącej z roku na rok grupie konsumentów, Żabka rozwija asortyment produktów bezmięsnych. Osoby, które nie spożywają produktów odzwierzęcych, mogą znaleźć w sklepach sieci produkty, które pozwolą przygotować smaczne i pożywne menu na cały dzień – od śniadania, przez obiad, po kolację.
Żabka partnerem konkursu Dream Employer
Żabka Polska dołączyła do partnerów Dream Employer, konkursu skierowanego do pracodawców, którzy dobrze rozumieją rynek pracy i zachodzące na nim zmiany. Celem konkursu jest wyłanianie pracodawców stosujących wobec obecnych i potencjalnych pracowników nowoczesne, przejrzyste i dostosowane do aktualnych warunków rynkowych praktyki. Inicjatorem Dream Employer jest magazyn BRIEF.
Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą
W marcu br. sieć sklepów Żabka zaskakuje swoich klientów wyjątkowymi premierami. W asortymencie sklepów dostępna jest już limitowana edycja ciastek Oreo w opakowaniu zaprojektowanym we współpracy z Lady Gagą czy napój Starbucks Hazelnut Macchiato. W Żabce ma miejsce także światowa premiera lodów marki Monte – prawdziwa gratka dla fanów popularnych deserów. Sieć poszerza również portfolio produktów w 100% roślinnych, proponując gęste i pożywne napoje roślinne marki Rośleko czy deser Riso Vegan w dwóch wariantach smakowych.
Wycofanie ze sprzedaży całej partii Seagram’s Gin 0.7l o numerze partii: 21011371
Informujemy, że w związku z możliwym wystąpieniem fragmentów szkła w produkcie: GIN SEAGRAMS 38% 0,7L wyprodukowanym przez: Wyborowa S.A., Pernod Ricard, oznakowanego numerem partii 21011371 (który można znaleźć w dolnej części, na tylnej etykiecie butelki) dostawca podjął decyzję o wycofaniu z rynku całej partii towaru. Uwaga! Produkt może być niebezpieczny dla życia lub zdrowia!
Podpisano umowę w sprawie włączenia spółki Maczfit do Grupy Żabka
8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. zo.o. oraz właściciele marki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, poinformowali o podpisaniu umowy, której następstwem będzie włączenie Spółki w strukturę tworzącej się Grupy Żabka. Jest to kolejny krok w poszerzaniu oferty modern convenience Żabki, będący konsekwencją realizowania przyjętej strategii. Żabka zostanie większościowym udziałowcem firmy, ze wsparciem jej twórcy Macieja Lubiaka w roli Prezesa.
Żabka ceni przedsiębiorcze kobiety
Prawie 200 tys. pracodawców w Polsce to kobiety . Stanowią one również ważną siłę w sieci Żabka – ponad 60 proc. wszystkich franczyzobiorców prowadzących sklepy pod szyldem sieci to kobiety. Przedsiębiorczynie w Żabce sprawdzają się też dobrze w roli trenerów szkolących nowych franczyzobiorców przystępujących do sieci. Żabka jest otwartą organizacją, wspierającą kobiety i jako jedna z niewielu sieci handlowych może pochwalić się parytetem w zarządzie.
Kontakt dla mediów
-
Zadzwoń do nas
+48 514 877 509 -
Napisz do nas
biuro.prasowe@zabka.pl
Serwis prasowy przeznaczony jest wyłącznie dla mediów. Prosimy wszelkie inne zgłoszenia kierować poprzez formularz kontaktowy.